Családi cégben folytatja a Café-tól 20 év után távozó Viniczai András

Családi cégben folytatja a Café-tól 20 év után távozó Viniczai András

Interjú múltról, jövőről és szülés utáni regenerációról is.

A 2010-es években mindenki rajtuk röhögött, most a mémeik teszik őket gazdaggá

A 2010-es években mindenki rajtuk röhögött, most a mémeik teszik őket gazdaggá

Az egykori ciki mémek szereplői NFT-ben kapják vissza a kellemetlen perceik árát.

„Nem készültem haditudósítónak, a háború jött be az otthonomba”

„Nem készültem haditudósítónak, a háború jött be az otthonomba”

Anatolij Sztefanov ukrán fotóssal és magyar szakemberekkel beszélgettünk a hadifotózásról.

Hivatalos: NINCS élet az „Igen, igenen” túl

Hivatalos: NINCS élet az „Igen, igenen” túl

Egy szavazásnak már megvannak az eredményei.

Szükség van a fizetett médiamegjelenésre is

Szükség van a fizetett médiamegjelenésre is

Next9 alapítóival beszélgettünk a cégek felelősségéről a média támogatásában és arról is, hogy értékteremtés-e a purpose.

Itt egy igazán őszinte reklám arról, mekkora szívás tanárnak lenni

Itt egy igazán őszinte reklám arról, mekkora szívás tanárnak lenni

Feltettünk néhány kérdést a készítőknek, a válaszaikkal frissítettük a cikket.

„Szingapúrban irodát vezetni ugyanolyan munka, mint a többi”

„Szingapúrban irodát vezetni ugyanolyan munka, mint a többi”

Az Uniomedia alapítói egy éve Ázsiában (is) építik az üzletet. Erről meséltek a Kreatívnak.

Saját ügynökséget indított Pálfai Domokos és Csizik Balázs

Saját ügynökséget indított Pálfai Domokos és Csizik Balázs

A cél nem kisebb, mint a világ megváltása, és ehhez szeretnék megtalálni a kommunikációs partnereket.

Bruce Willist a Despacitoból ismert modell itatja kávéval a Hell új reklámjában

Bruce Willist a Despacitoból ismert modell itatja kávéval a Hell új reklámjában

„Now, this I like” – foglalja össze a véleményét a színész az új termékről.