2022. január 12. 15:43
Milkovicsék újabb szerzeménye egy közterületi plakátcég
A 168 Óra, a Pesti Hírlap, az Elle és az Elle Decoration kiadója, a Michaeli, Schwartz & Brit Média Holding Zrt. (MSB) nemrég vásárolta meg a Jazzy és a Klasszik Rádiókat, úgy tűnik, egy nagyobb megállapodás keretein belül – írja a hvg360.

A hvg360 forrásai szerint a kiadó a rádiók mellé, ugyanattól a tulajdonostól (Antal Zoltán), csomagban megszerezte a Pannon Plakátot is. A lap említi azokat a pletykákat, ami szerint Milkovicsék mindenképp szerettek volna plaktácéget is szerezni, a kiszemelt Hungaroplakátot viszont nem sikerült megvenniük. A Pannon Plakát és a rádiók ára a hvg360 információi szerint 1 milliárd forint körül volt. A cég körülbelül 600 plakáthellyel rendelkezik és évi 200-300 millió forintos bevétellel számol.

A cikk szerint így az ellenzék már csak a körülbelül ezer plakáthellyel rendelkező Hungaroplakáttal dolgozhat a kampányidőszakban.

Rogánozós rogánozás

A hvg360 az újabb üzlettel kapcsolatban megkereste Milkovics Pált, aki azt válaszolta, nem szeretne újabb „rogánozós” cikkben szerepelni. Rogán Antal neve például azért merül fel, mert Milkovics üzlettársa az a Schabi Michaeli, aki korábban már nyilatkozott Rogánhoz közeli viszonyáról, és akit a Direkt36 hozott összefüggésbe letelepedési kötvényekkel

Terjeszkedés a választások előtt

A Michaeli, Schwartz & Brit Média Holding Zrt. tavaly decemberben négy leányvállalatot is bejegyzett a cégbíróságon MSB Vision, MSB Horizon, MSB Ventures és MSB Publishing neveken. Mindegyik fő tevékenysége folyóirat és időszaki kiadvány megjelentetése.

Tavaly októberben írtunk arról, hogy az MSB a fővárosban működő Pesti Hírlap mintájára indítana vidéken nyomtatott, ingyenesen terjesztett lapokat a tavaszi időszakban, a választások előtt.

A borítókép illusztráció, forrás: ujpestmedia.hu