hero
-fi- 2021. december 01. 12:19
Több magyar döntős az IPRA Eventiadán
Öt munka hét nevezése számíthat a végső elismerésre.

A FleishmanHillard Café, a Lounge Group, a Pressinform és az Uniomedia is döntőbe jutott az IPRA Eventiada PR-versenyen - derül ki a szervezők által közzétett listából.

Best Institutional Image kategóriában a FleishmanHillard Café a Liszt Ferenc Kamarazenekar átmárkázásáért szoríthat a döntőben, ami többek között a Kreatív által szervezett Prizma PR-versenyen az év PR-megoldása díjat kapta, és ezzel (is) a Café lett az év ügynöksége a versenyen. Másik munkájuk, az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetségének készített Pénzmesterek című, középiskolásoknak induló pénzügyi vetélkedővel Best Issues Management kategóriában shortlistes.

Az Uniomedia a Magyar Telekomnak készített #Digitálisegészség az idősekért kampánnyal Best Campaign Supporting Healthy Lives and Promoting Well-being for All at All Ages kategóriában került shortlistre. 

A Heineken Hungáriával közös 100% magyar komló: a hazai komlótermesztés újraélesztése című aktivitással pedig Best Campaign Supporting the Sustainable Consumption and Production Patterns kategóriában díjesélyes az Uniomedia.

A Takarékbank és ügynöksége, a Pressinform Best Campaign Supporting Urgent Action to Combat Climate Change and its Impacts kategóriában döntőzik a Tehetsz méh többet! című kampánnyal. 

A Lounge Group és a Jófogás kutya-örökbefogási kampánya Best Campaign Promoting PR Industry és Best Campaign In Central Europe kategóriákban bízhat a zsűri szimpátiájában. És mivel Magyarország, úgy tűnik, egyszerre Közép- és Kelet-Európa is, ezért a Best Campaign In Eastern Europe kategóriában is érdekelt magyar ügynökség, itt a már említett Takarékbank/Pressinform-kampány ácsingózik az aranyra.