hero
Győri Zsófia 2021. november 24. 10:22
Prizma 2021: Az év ügynöksége a FleishmanHillard Café, példamutatásból különdíjas az Uniomedia
Hét év után ismét a FleishmanHillard Café lett az év ügynöksége Prizmán, ahol idén a shortlistre jutott munkák több mint fele váltotta díjra a nevezését. A legpéldásabb szakmai akciót, valamint legváratlanabb kreatív megoldást pedig külön is értékelte a zsűri.

Szerda este a Turbina Kulturális Központban adtuk át a 14. Prizma Kreatív PR Díjakat. A 2021-es különösen nehéz év ellenére is 111 nevezés érkezett a versenyre, amiből 54 jutott a döntőbe. A zsűri (elnök: Sztaniszláv András – Elnök/Ügyvezető, MPRSZ / White Elephant Digital/PersonaR, Győri Zsófia – Szerkesztő, Kreatív, Károlyi Gabriella - Kommunikációs vezető, UniCredit Bank,  Mészáros Attila – Vállalati kommunikációs igazgató, Telenor, Szatmári Péter – Ügyfélkapcsolati igazgató, FleishmanHillard Café, Szántó Balázs – Ügyvezető partner, Noguchi Porter Novelli, Szlávik Péter – Vállalati kapcsolatokért felelős igazgató, Philip Morris, Szőke Eszter – Ügyvezető-helyettes, Grayling, Varga G. Gábor – Head of Content and Storytelling, Uniomedia Communications) döntése alapján a shortlistre került munkákra 37 díjat osztottunk ki.  Ebből  7 arany, 13 ezüst, 17 bronz, és ezekhez jön még a két különdíj.

Nézegessetek boldog győzteseket alább!

A tavalyi évhez hasonlóan a zsűri idén se vette már figyelemben a hirdetési egyenértéket. A szerzett díjak és a döntőbe jutás pedig pontot érnek a Kreatív Apex PR Toplistáján. 

Egy igazán jól sikerült rebranding

Miután 2020 tavaszán maga a Café is megújult, arculatot váltott és azóta FleishmanHillard Café néven dolgoznak, 2021-ben a Liszt Ferenc Kamarazenekar (LFKZ) rebrandingjét hajtották végre olyan sikerrel, hogy az idei Prizmán ez lett az év PR megoldása és az LFKZ lett az év megbízója (a Telekommal megosztva). Emellett két sikeres IKEÁ-s projektnek és egy Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége számára készített kampánynak köszönhetően a Café elnyerte az Év ügynöksége elismerést is. Így pedig nem túlzás a Prizma nagy visszatérőjének nevezni őket, hiszen 2014 óta most először sikerült ez az ügynökségnek, ami korábban 2011-ben és 2012-ben is az Év ügynöksége volt.

Ha kíváncsi vagy, hogy pontosan mit is takar az LFKZ megújulása, akkor katt erre a cikkünkre, ahol korábban már bemutattuk a projektet! 

A Café megújulásáról szóló cikkünket pedig itt találod! 

Példamutatásból és bátorságból jeles

Idén a zsűri két különdíjat is kiosztott. Az Uniomedia a Szakmai Példamuatás elismerést az #ÉnEzértOltatok aktivitásával érdemelte ki. Az ügynökség egyike volt a legelsőknek, akik széles körben bíztattak az oltás felvételre, a kampány során arra ösztönöztek mindenkit, hogy képzelje el, mi mindent tehet meg, ha beoltatja magát. A projekt nagyon gyorsan reagált és igyekezett csírájában elfojtani a Bill Gates-féle 5G-s mikrocsipekről delta variánsi sebességgel terjedő konteókat. Minderre az Uniomediának a saját társadalmi felelősségvállalásán kívül nem volt külön megbízója.

Azt pedig, hogy a Positive Adamsky által elnyert Out of the Box különdíj mit jelenthet, remekül megmagyarázza a díjazott projekt jellemzése: a Hexatlon egy “építőmérnököknek indított steampunk-szakmai vetélkedő”. Az employer brandig kategóriában legjobbnak értékelt munkán már a Kreatív szeme is megakadt korábban, itt olvashattok  egy hosszabb cikket arról, hogyan jött létre a Kész Csoport és az Adamsky kampánya, amiről Vaszary Ádám így nyilatkozott: “nehéz manapság olyan ügyfelet találni, aki hagyja, hogy - jó értelemben véve - fullba toljuk a kretént” 

A hosszúra nyúlt bevezető után pedig következzenek a díjazott munkák!

I. PROJEKTEK – FELADATTÍPUSOK             

A) BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓ

BRONZ:

Nevezés: Spread the Spirit – karácsonyi / évzáró aktivációsorozat és digitális rendezvény

Nevező: Vodafone Magyarország           

Társnevező: HPS               

EZÜST:

Nevezés: Shake up your connections: CIB-es közösségépítés karanténidőkben             

Nevező: CIB Bank             

D) PIACI BEVEZETÉS ÉS ÚJRABEVEZETÉS

ARANY:

Nevezés: A Liszt Ferenc Kamarazenekar rebranding kampánya     

Nevező: FleishmanHillard Café                          

Megbízó: Liszt Ferenc Kamarazenekar

 

E) CSR-MEGOLDÁSOK

BRONZ:

Nevezés: Jótett Csomagokkal az egyszülős családokért    

Nevező: Lounge Group

Megbízó: Adevinta Hungary                    

EZÜST:

Nevezés: Beengednél egy idegent a gyermeked hálószobájába?  

Nevező: Magyar Telekom            

Társnevező: Mito     

EZÜST:

Nevezés: IKEA - Egy biztonságos otthonért           

Nevező: FleishmanHillard Café   

Megbízó: IKEA

H) REPUTÁCIÓ- ÉS ISSUE MANAGEMENT  

BRONZ:

Nevezés: #MindigEgyütt 2020-2021: issue- és reputációmenedzsment járványidőkben            

Nevező: CIB Bank              

Társnevező: Uniomedia 

BRONZ:

Nevezés: Margarin – a jövő élelmiszere  

Nevező: Uniomedia Communications                     

Megbízó: Upfield Magyarország

EZÜST:

Nevezés: Az emberi oldal             

Nevező: Noguchi                

Társnevező: Friendly          

Megbízó: Profession.hu 

K) DIGITÁLIS PR-KAMPÁNY     

BRONZ:

Nevezés: Telekom #Digitálisegészség – az idősekért!           

Nevező: Uniomedia Communications                     

Megbízó: Magyar Telekom              

EZÜST:

Nevezés: DRINKiQ            

Nevező: Diageo             

L) PR-VEZÉRELT INTEGRÁLT KAMPÁNY    

EZÜST:         

Nevezés: BMI Kockaházból modern otthon integrált kampány         

Nevező: ComLab                           

Megbízó: Bramac

EZÜST:

Nevezés: Vesd bele magad újra az életbe! – Tájak, ízek, csobbanás.        

Nevező: Noguchi                

Társnevező: Cluso és PHD          

Megbízó: Danubius Hotels

ARANY:

Nevezés: Az ország leghosszabb szurkolói sálja         

Nevező: Noguchi                

Társnevező: Artifical Group          

Megbízó: Telenor

 

ARANY:

Nevezés: A Liszt Ferenc Kamarazenekar rebranding kampánya     

Nevező: FleishmanHillard Café                          

Megbízó: Liszt Ferenc Kamarazenekar

A videót már láttuk, úgyhogy őket egyből várjuk is! 

M) EMPLOYER BRANDING

BRONZ:

Nevezés: Vodafone Tech Comms Employer Branding kampány     

Nevező: Vodafone Magyarország           

Társnevező: Bold Ideas  

ARANY:

Nevezés: Hexatlon             

Nevező: Positive Adamsky                          

Megbízó: KÉSZ Group 

N) INFLUENCER PR-KAMPÁNYOK BRONZ:

Nevezés: Pozi app - egy videós álláskereső bevezetése    

Nevező: DeepInsight Creative                 

Megbízó: Russmedia Digital

ARANY:

Nevezés: Beengednél egy idegent gyermeked szobájába?             

Nevező: Magyar Telekom            

Társnevező: Mito                

A nevezésre kattintva látható a #nemakarokbeleszólni insta-videója, amit a kampányhoz készítettek!

II. PR-ESZKÖZÖK   

C) WEBOLDAL/MICROSITE/BLOG        

BRONZ:

Nevezés: Generali PR tartalmak hatékony működése blogos környezetben                    

Nevező: Generali Biztosító                                       

EZÜST:

Nevezés: Az emberi oldal             

Nevező: Noguchi                

Társnevező: Friendly          

Megbízó: Profession.hu

EZÜST:

Nevezés: Magenta podcast: A digitalizáció színe-java           

Nevező: Magyar Telekom            

Társnevező: Betone Studio   

F) MOZGÓKÉP, PR-FILM, OKTATÓFILM                  

BRONZ:

Nevezés: Az igazi érték Te vagy!

Nevező: Uniomedia Group                                 

Megbízó: Aegon Magyarország

BRONZ:

Nevezés: CIB Bank: Idősek online                     

Nevező: Uniomedia Communications                     

Megbízó: CIB Bank

BRONZ:

Nevezés: Jobb gazdi leszek interaktív oktatóvideó-sorozat              

Nevező: Lounge Group                   

Megbízó: Adevinta Hungary

BRONZ:

Nevezés: Krízisből erő - az újranyitás lélektana    

Nevező: Telenor                           

G) ESEMÉNY MINT PR-ESZKÖZ 

BRONZ:

Nevezés: Pizsama party az IKEA-ban               

Nevező: FleishmanHillard Café                          

Megbízó: IKEA

EZÜST:

Nevezés: VIASAT6 Celebcella exkluzív sajtóesemény        

Nevező: ACG PRo                                   

Megbízó: CEE Thematics BV

H) VÍRUS-, GERILLA- ÉS WORD-OF-MOUTH KAMPÁNY ÉS EGYÉB, NEM A HAGYOMÁNYOS REKLÁMFELÜLETEKET ALKALMAZÓ KAMPÁNY 

EZÜST:

Nevezés: #ÉnEzértOltatok           

Nevező: Uniomedia Communications     

K) ADAT- VAGY KUTATÁSALAPÚ PR-MEGOLDÁSOK 

BRONZ:

Nevezés: ALTEO Fenntarthatósági Barométer - Mert energiában gondolkodunk egy jobb jövőért

Nevező: Next9 Communications             

Megbízó: ALTEO Csoport

ARANY:

Nevezés: Interaktív poloskatérkép          

Nevező: KNK PR & MEDIA                           

Megbízó: Bábolna Bio

III. SZEKTOR/IPARÁG       

B) E-KERESKEDELEM

BRONZ:

Nevezés: Jótett Csomagokkal az egyszülős családokért    

Nevező: Lounge Group                

Megbízó: Adevinta Hungary

C) ENERGIASZEKTOR, ÉPÍTŐIPAR

EZÜST:

Nevezés: Hexatlon             

Nevező: Positive Adamsky                          

Megbízó: KÉSZ Group

H) IT/TELEKOMMUNIKÁCIÓ        

BRONZ:

Nevezés: Telekom #Digitálisegészség – az idősekért!           

Nevező: Uniomedia Communications                     

Megbízó: Magyar Telekom

EZÜST:

Nevezés: Az ország leghosszabb szurkolói sálja         

Nevező: Noguchi                

Társnevező: Artifical Group          

Megbízó: Telenor

J) MŰVÉSZET, SZÓRAKOZÁS 

ARANY:

Nevezés: A Liszt Ferenc Kamarazenekar rebranding kampánya     

Nevező: FleishmanHillard Café                          

Megbízó: Liszt Ferenc Kamarazenekar

A videót már láttuk, várjuk őket a színpadon!

 L) PÉNZÜGYI SZOLGÁLTATÁSOK                

BRONZ:          

Nevezés: Pénzmesterek - Az öngondoskodás jövője         

Nevező: FleishmanHillard Café  

Társnevező: HD Open Media       

Megbízó: Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége

KÜLÖNDÍJAK

OUT OF THE BOX KÜLÖNDÍJ:

Nevezés: Hexatlon             

Nevező: Positive Adamsky                          

Megbízó: KÉSZ Group

SZAKMAI PÉLDAMUTATÁS KÜLÖNDÍJ

Nevezés: #ÉnEzértOltatok           

Nevező: Uniomedia Communications     

FŐDÍJAK:

AZ ÉV PR-MEGOLDÁSA:

Nevezés: A Liszt Ferenc Kamarazenekar rebranding kampánya     

Nevező: FleishmanHillard Café                          

Megbízó: Liszt Ferenc Kamarazenekar

AZ ÉV MEGBÍZÓJA:

Liszt Ferenc Kamarazenekar és a Magyar Telekom megosztva

AZ ÉV PR-ÜGYNÖKSÉGE:

A nyertes: FleishmanHillard Café