hero
Győri Zsófia 2019. szeptember 12. 12:32
Simon Krisztián bútorasztalos sikere jobban izgatta a magyarokat, mint a kólabotrány
A szivárványos plakátok helyett főleg a szétválasztott sziámi ikrek és az égő Amazonas indították be a magyarok kattintóujjait augusztusban, na, meg a szakmák világversenyén elért magyar siker.

Ismét eljött a pillanat, hogy beszámoljunk a Storyclash  Facebook-, Instagram-, Twitter- és Youtube-reakciók alapján összeállított legfrissebb listájáról, amiből számunkra is meglepő módon az derült, hogy a magyarokat nem is pörgette fel annyira a Coca-Cola botrány a közösségi médiában, mint azt az előzetes felmérések (itt és itt) megjósolták. 

Nos, ahhoz képest, hogy olyan, mintha már a csapból is kóla folyna, a közösségi médiában valójában két másik téma ösztönözte igazán aktivitásra a magyarokat. A legtöbb reakciót a szétválasztott bangladesi sziámi ikerpárral kapcsolatos hírek váltották ki. Az aktivitást összegző top tízes listán négy helyre - az első kettőt is beleérve - a magyar orvosok által végrehajtott sikeres műtét futott be. 

Habár kevesebb, de szintén látványos reakciómennyiséget váltott ki az amazonasi esőerdőt pusztító tűzvész is. Az ezzel kapcsolatos bejegyzések két helyet foglalnak el a listán.

A magyar netezők aktivitását ezen kívül még nagy mértékben felpiszkálta Simon Krisztián bútorasztalos aranyérme a szakmák világversenyén, a gólyacsapatok megindulása Afrika felé, az év csillaghullása, valamint LL Junior kisfiának tragikus autóbalesete.

Felpörgött a Sláger FM

Kevés izgalom van a Storyclash másik listáján, ami azt összesíti, hogy melyik médiumok oldalai hozták a legtöbb aktivitást. Itt ugyanis a jól megszokott 24, Index, MNO, HVG, Trollfoci, 444 állnak az első öt helyen, pont ugyanúgy, mint múlt hónapban. A rangsor egyetlen érdekes szereplőjeként a Slager FM-et lehet említeni, ami üstökösként robbant be a lista 22. helyére, ezzel 24 helyet és 104 százalékot javítva a júliusi eredményéhez képest.

Még több szám és részlet itt: