hirdetés

Nem is a Coca-Cola, hanem a CBA jött ki rosszul a plakátügyből?

A Coca-Cola reputációja csökkent, de ezt nem követte rossz krízískezelő lépés a cégtől. A legforróbb vitapontot pedig a plakátok gyerekekre gyakorolt hatása jelentette. Ezúttal az azonos nemű párokat ábrázoló plakátkampányra adott online reakciókat vizsgálta a Neticle. 

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Balásy Gyula másik cége, a Lounge Design is majdnem 10 milliárd forint forgalmat könyvelhetett el, együttesen pedig majdnem 7 milliárdos nyereséget értek el, ami viszont jóval kevesebb, mint 2018-ban.

Kampány készült az új brand indulásához.

Az online streamelt Nagy Kreatív Hét második blokkjában körbejártuk az itthoni influenszer-marketing, illetve a TikTok körüli kérdéseket.

A szolgáltató legújabb kkv-kampányában olyan vállalkozókat mutat be, akik napok alatt hajtottak végre kritikus digitális fejlesztéseket.

Antonio Lucio visszavonulása után a cég Alex Schultzot nevezte ki a pozícióba.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!