Gács Róbert szerint Craft Award o muerte!
Idén is lesz produkciós versenyünk, a Craft Award. Megkérdeztünk néhány zsűritagot. Íme Gács Róbert, az Allison kreatívigazgatójának válaszai.    

Gács Róbert (fotó: Egyed Péter)

Hogyan változott a reklámok produkciós színvonala az elmúlt években?
Magyarországon három dolog fejlődik töretlenül: a közbringarendszer, Biró Lajos rántott húsa valamint a reklámok produkciós színvonala.

Mennyire képes a reklámgyártási ipar nemzetközi színvonalú munkára?
Meggyőződésem, hogy a magyar reklámgyártási ipar pótselejtező nélkül kvalifikálná magát a Reklámgyártási Ipar Európa Bajnokság 24-es mezőnyébe.

Mit gondolsz a Craft Award mennyire járulhat hozzá a produkciós munka általános színvonalának az erősödéséhez?
Ha a Craft Awardnak sikerülne belobbiznia magát az M+listára, akkor végre mindenki ráébredne, hogy Craft Award "o muerte" (vagy halál)!

Milyen munkákat vársz az idei versenyen?
Felgyorsult szívverést, szaporább légzést és enyhe bőrpírt okozókat.

Milyen szempontok szerint értékeled majd a leadott munkákat?
Lsd. az előző válaszom, ugyanakkor természetesen mindenkor szem előtt tartom a Craft Award versenykiírásban található leírást, mely zsinórmértékként szolgál az elbírálás szabályait illetően.

A Craft Award a Kreatív produkciós versenye. A versenyre még lehet nevezni, tudjon meg mindent itt!