Ezt láttuk a Brain Baron

Ezt láttuk a Brain Baron

Műfüves padló, hihetetlen mennyiségű szobanövény, ülőpárnák, babzsákok, mindent felülmúló vetítéstechnika, elképesztő mennyiségű érdeklődő fiatal, előadások a jövőről és mindenki angolul beszél. Nagyjából ezzel a felsorolással le lehet írni, hogy milyen volt a 2018-as Brain Bar jövőfesztivál, amit a szervezők idén a Corvinus Egyetem épületébe és környékére költöztettek az Akváriumból.

Budapest mai arca ezeknek az embereknek köszönhető

Budapest mai arca ezeknek az embereknek köszönhető

Jó tudni, hogy Budapesten már öt éve kulturális és gasztronómiai forradalom zajlik. Ehhez csapódott hozzá tavaly a Brain Bar Budapest  is. Javarészt nem központosított, államilag felügyelt sikertörténetekről van szó, az irányvonalat sokkal inkább az alulról jövő kezdeményezések határozták meg. Igaz, a főváros vezetése már az együttműködők táborát erősíti, a most bemutatott események pedig a nemzetközileg is erősítik Budapest márkáját.

A 25 legsikeresebb televíziós kreatív vezető az elmúlt egy évben

A 25 legsikeresebb televíziós kreatív vezető az elmúlt egy évben

A televíziós produkciók sikere a kreativitáson is múlik, ehhez képest korábban keveset foglalkoztunk a tévéműsorok mögött álló kreatív vezetőkkel. Ennek mostantól vége: a jövőben évente bemutatjuk azt a 25 szakembert, akik meghatározták a képernyős saját gyártású műsorokat. A lista elsőként a Kreatív TV Trend című különszámában jelent meg.

A reklámverseny, ahol nem a pénz számít

A reklámverseny, ahol nem a pénz számít

A dél-koreai Ad Stars reklámverseny meghívta a Kreatívot Busanba, a versenyre. Az elején én sem hittem el, aztán elmentem és megértettem, hogy mitől más ez a fesztivál, mint minden eddigi, amit láttam.

Itt a zsűritagok is őszintébbek

Itt a zsűritagok is őszintébbek

Hogyan találták meg Spielmann Gábort az Ad Stars szervezői? Milyen a zsűrizés és mi haszna származik belőle? A Kabooom alapító-kreatívigazgatójával az Ad Stars fesztiválon beszélgettem.

A poénkodásból jön az ötlet

A poénkodásból jön az ötlet

Kristálydíjat nyert az Arányi Bogi és Fülöp Richárd kreatív páros az Ad Starshoz kapcsolódó, junior kreatívoknak kiírt New Stars versenyen. A díjkiosztó után beszélgettünk.

Ezek most a legmenőbb kampányok Ázsiában

Ezek most a legmenőbb kampányok Ázsiában

Szombat este tartották az Ad Stars reklámverseny díjátadóját Busanban, Dél-Koreában. Az egyre nagyobb versenyre idén 61 országból 18063 nevezést adtak be, ezek közül a zsűri 1680-at juttatott shortlistre. A 196-tagú előzsűri és a 30 tagú főzsűri végül az alábbi munkákat választotta győztesnek.

Tengerpart, autópályák, huszonéves ázsiaiak

Tengerpart, autópályák, huszonéves ázsiaiak

Az Ad Stars reklámfesztivál szervezői meghívták a Kreatívot, hogy nézzen körül a dél-koreai Busanban tartott rendezvényen. Elkezdtük a körülnézést.

Nagy dolgok történnek ma Dél-Koreában

Nagy dolgok történnek ma Dél-Koreában

Ma versenyeznek a fiatal magyar kreatívok!

9 nap alatt 4219 másodperc félelem

9 nap alatt 4219 másodperc félelem

Minden eddiginél elsöprőbb erejű politikai kampányt folytatott a magyar kormány a hivatalos kampányidőszak előtt. Mennyit hirdettek, mennyiért és mire jó egy ilyen kampány? Publicisztika.

Budapest-Bécs: 2 óra és 200 év

Budapest-Bécs: 2 óra és 200 év

Nyár elején az Újlipótváros bécsi megfelelőjében, a Servitenvirtelben, a környéken csak Attila helyeként ismert kávézó teraszán találkoztam Braun Róberttel, aki 11 hónappal korábban költözött az osztrák fővárosba új életet kezdeni. Braun Magyarországon részt vett az Index alapításában, volt a Sziget egyik vezetője, Medgyessy Péter kommunikációs igazgatója és Gyurcsány Ferenc, később pedig Simor András jegybankelnök tanácsadója, közben egyetemi oktató és kutató, csr-szakértő és ügynökségalapító, majd a közszerepelést monori baloldali képviselőjelöltként fejezte be. A régi és az új életéről beszélgettünk, miközben lassan kiegészült az asztaltársaság Braun gyerekeivel is.

Szívvel-lélekkel szurkol a magyar

Szívvel-lélekkel szurkol a magyar

A Telekom idei sportkampányának középpontjában egy eszköz áll, amellyel a közönség távolról is ki tudja fejezni rajongását a sportolók felé. A kampány előkészítése során alaposan megvizsgálták a magyarok szurkolási szokásait, hogyan viszonyulnak az emberek a focihoz, az olimpiához. Cikkünkben bemutatjuk a főbb tanulságokat és azt is, hogy mindez hogyan épült be a Telekom kampányába. 

Itt az Online Video Award shortlistje

Itt az Online Video Award shortlistje

Lezajlott az Online Video Award 2016 zsűrizése. A 92 pályamunka közül 25 került rövidlistára. 

Brutális növekedésre számít az Atmedia

Brutális növekedésre számít az Atmedia

Tavalyi, 10 milliárd forinthoz közelítő árbevétele után 200-300 százalékos növekedéssel számol az Atmedia - közölte a január elseje óta a TV2 és az MTVA reklámidejét is értékesítő kereskedőházának vezetője egy keddi budapesti sajtóbeszélgetésen.