hero
Díjmentes szoftverhasználat
A Talk-A-Bot határozatlan időre ingyenessé teszi a CHEQ nevű magyar vállalati szoftvert, amely lehetővé teszi, hogy akár többezer dolgozóval is valós időben lehessen kommunikálni chaten.

Egy közösségi médiafelületen futó hazai fejlesztés abban segít a cégeknek, hogy minimalizálják a bizonytalanságot és pánikot, ezzel pedig a koronavírus-járvány várható negatív hatását.

„A legfontosabb feladat a cégek számára a káosz és a pánik elkerülése, hogy a várható veszteségeiket minimalizálhassák. Ehhez szeretnénk egy azonnal alkalmazható belső kommunikációs segítséget biztosítani a hazai vállalatok számára, a járvány ideje alatt teljesen ingyenesen – mondja Deliága Ákos, a Talk-A-Bot ügyvezetője. – A CHEQ nevű vállalati kommunikációs szoftver kríziskommunikáció változata, a CHEQ Krízis bármely hazai telephellyel rendelkező cég számára díjmentesen használható a vírussal kapcsolatos saját kommunikációs céljaira.”

A szoftver külön applikáció telepítése nélkül a Viber chatplatformon működik, bármilyen okostelefonon, így azok a vállalkozók is könnyen használhatják, ahol a kollégák nem mindegyike rendelkezik céges számítógéppel vagy e-maillel. A CHEQ fő célja, hogy rajta keresztül egyszerűen vezetői szinten követhetővé és szervezhetővé válik a teljes munkaerő mindennapi élete. A szoftver egyszerű hozzáférést biztosít dolgozói információkhoz, lehetőséget ad bejelentések kiküldésére és naprakész adatokkal szolgál a legfontosabb témákról. CHEQ-en keresztül a munkavállaló hangja is könnyebben meghallható, hiszen minden felhasználótól visszajelzés kérhető.