bn 2021. szeptember 29. 14:00
Debrecenben nyit közösségi teret a Telekom
A márka Z és az Y generációval foglalkozó projektjének eddigi legnagyobb dobása a Kratlab.

Az alkotótér koncepcióját a Telekom Kraft programban már résztvevő, kraftereknek nevezett fiatalokkal közösen alakította ki a márka, szerdai nyitó buli tervezését és lebonyolítását is ők vitték. A cél az, hogy a program rávilágítson azokra a helyzetekre és lehetőségekre, amikor a fiatalok közösen vagy egy márkával összefogva hatalmas dolgokra lehetnek képesek – írja közleményében a Telekom. 

A Kraftlabet a már játékfejlesztőként, digitális médiatermék elindítójaként vagy filmrendezőként önmagukat kipróbáló fiatalok mutatták be. Nekik a márka szerint nem csak abban van tapasztalatuk, hogy milyen úton lehet eljutni az ötlettől a befektetőkig és a piacig, hanem abban is, hogy milyen digitális eszközök és technikák nyújtják a leghatékonyabb támogatást a szintlépésben; hogy milyen sokat jelent a közösség ereje és a professzionális szakértői háttér, amit a Kraft program tesz a projektjeik mögé.

„Számomra fizikusként is nagyon izgalmas, hogy a Kraft a kísérletezésről, folyamatos próbálkozásról és a fejlődés lehetőségéről szól.  A KraftLab felszereltsége egyedülálló, ráadásul ingyenesen hozzáférhető az egyetemisták számára, ami egy hatalmas lehetőség. Ha valakinek az ötletei kidolgozásához greenbox stúdiótechnikára, 3D-nyomtatóra, podcast-szobára van szüksége, itt megtalálja. De legalább ugyanilyen fontos, hogy itt találkozhatnak a hasonló érdeklődésű, hasonló problémákon dolgozó fiatalok, és nem csak a KraftLab mentoraitól, hanem egymástól is kaphatnak tanácsokat, megoldási javaslatokat és inspirációt”

– hangsúlyozta Molnár Janka Sára, aki fiatal fizikusként lépett a krafterek közé. 

„Kutatások bizonyítják, hogy a Z generáció tagjai számára egyaránt fontos a bennük rejtőző kreativitás kibontakoztatásának, illetve a közös alkotásnak a lehetősége, ráadásul ezek az szükségletek a járványhelyzet korlátozásai után még fel is erősödtek. Fontos tapasztalata ugyanakkor a generációnknak, hogy sokat beszélnek rólunk, de nem kérdeznek meg minket. A KraftLab erre egy lehetséges válasz”

– fogalmazott Trunk Tomi, Z generációs szakértő.

„A Telekom számára a fiatal generáció kiemelten fontos. Amikor a Telekom Kraft koncepcióját kidolgoztuk, fizikai helyszínekkel is számoltunk, ám a pandémia miatt eddig csak az online megvalósítási formákra volt lehetőség. A Kraft közösség mára így is egy hálózattá szerveződött, sokféle lehetőséget biztosítva a hozzá tartozó fiataloknak az önfejlesztésre és a fejlődésre. Különösen örömteli számunkra, hogy végre az újonnan megnyitott épülettel is hozzájárulhatunk a kiteljesedésükhöz. A KraftLab egy olyan bázis lehet számukra, ahol kockázat nélkül tudnak kísérletezni, és ahol saját igényeik szerint formálhatják a kereteket” 

– mondta Szabó Béla Attila, a Telekom kereskedelmi és márkakommunikációs igazgatója.