hero
Kreatív 2021. április 16. 15:19
Ezentúl így működnek a kampánybejelentők
Az új Kreatív főoldalán külön sávba kerülnek a kampányok, amelyeket mostantól egységesen pont olyan kampánybejelentők formájában tálalunk fel, ahogy elkülditek őket. Frissítettünk az ehhez tartozó sorvezetőn, fontos technikai infók vannak benne!

Ahogy azt az új Kreatív Online beköszönőjében is írtuk: a Kampányok rovat a kampányoké. Igyekszünk rugalmasak lenni abban, ahogyan a kampányokat értelmezzük, viszont fontos, hogy egy szál online videó vagy egy árva poszt még nem válik kampánnyá: azok aktivitások, és minden egyes aktivitásra ezentúl sem lesz kapacitásunk.

Mielőtt megmutatjuk, pontosan milyen információkra lesz szükségünk tőletek, az elmúlt évek tapasztalatai alapján összegyűlt néhány kérésünk is.
 

  • Képek: azt javasoljuk, hogy küldjetek minél nagyobb felbontásúakat, de ne túlságosan nagyokat, az általunk javasolt méret maximum 3000x2000 közötti szélességű. Ha csatoljátok, és nem a dokumentumba vagy levélbe ágyazzátok, az külön öröm.
     
  • Videók: töltsétek fel őket Youtube-ra vagy Vimeóra (akár nyilvános, akár nem listázott videóként), és nekünk a linkeket küldjétek, ne letöltési linket egygigás AVI-khoz!
     
  • Hang: a videókhoz hasonló szellemben a Soundcloudot ajánljuk.
     
  • Érkezhet gif is, file-ként csatolva, vagy például a Giphyre töltve.
     
  • Ha egyáltalán nem küldtök képet, mi fogunk vágni a videóból a nyitóoldalra és a Facebookra. Ha egy konkrét képkockára gondoltok, küldjétek el egyből, utólag nem tudjuk cserélgetni, ha nem tetszik.
     
  • Ha olyan formátumot küldtök, amit nem jelöltünk itt, azt nagy eséllyel nem fogja szeretni az oldalmotorunk.
     
  • Szöveg: emailtestben, Word doksiban vagy megosztott Google doksiban várjuk. Figyelem, nem írtunk olyat, hogy PDF-ben, ez azért van, mert PDF-ben nagyon nem várjuk!
     
  • Ha több ügynökség dolgozott a kampányon, kérlek, egyeztessetek egymással, hogy ne érkezzen meg többször és eltérő tartalommal. Ne feledkezzetek meg az ügyfélről sem!
     
  • A kampánybejelentőkre a kampány indulásakor számítunk, ez egy premier műfaj. Ha csak hetek óta futó kampányról külditek el, kicsit kevésbé fogunk örülni. Ha a kampány zárulta után külditek, akkor ti fogtok sokkal kevésbé örülni, mert az már nem kerül ki.
     
  • Lentebb találtok egy sorvezetőt az Alkotók listájához, de ez csak egy minta: mi csak örülünk, ha minden alkotó, stylist és cateringes egytől egyig rákerül és sokan örülnek.
     
  • A beérkezett kampánybejelentőket viszont a megjelenés után mostantól csak adminisztrációs díj mellett módosítjuk, úgyhogy szedjétek össze gondosan az érintett ügynökségeket, és mutassátok meg előre az ügyfélnek, mit írtatok a kampánycélról, ne az éles oldalon lássa először.
     
  • A kampányban csak a kampányhoz szorosan kapcsolódó linkeket helyezzétek el (például ha készült a kampányhoz weboldal, stb.), az egyéb hivatkozásokat eltávolítjuk.

És akkor a sorvezető!

A kampánybejelentő megjelenéséhez az alanti az információkat kérjük kitölteni (az oldal alján megtaláljátok a letölthető sablont), majd eljuttatni a szerkesztőség e-mail címére ([email protected]): 

Általános információk a kampányról

Mikortól meddig fut a kampány, milyen felületeken: néhány tömör mondat

Kampánycél: az általatok jónak gondolt formában fejtsétek ki, mi volt a célotok

A kampány/reklám fő üzenete egy mondatban összefoglalva

Kreatívkoncepció: a kampány bemutatása, vérmérséklettől függően készítői, megbízói idézetekkel vagy anélkül

Érdekesség, behind the scenes: ha vannak ilyenek, ne fukarkodjatok velük!

A reklámok: a videók (Youtube, Vimeo) linkjei, hirdetések, fotók (.jpg, .png) 

Werkfotók, werkfilm

 

Alkotók listája

Megbízói oldal

Marketingigazgató:
Kommunikációs vezető: 
Brand manager:

Ügynökségek

Reklámügynökség (atl, btl, digitális, stb.):
Kreatívigazgató:
Art director:
Szövegíró:
Account:

Médiaügynökség:
Médiatervező:

Produkció

Produkciós cég: 
Producer:
Rendező: 
Operatőr: 
Gyártásvezető: 

Utómunka: 
Vágó:
Colorist: 
VFX:
Zene:

Letölthető fájlok