hero
Pál Zsombor 2021. április 16. 15:33
Helló, mostantól így néz ki a Kreatív!
Jó helyen jársz: milliószor szebbek lettünk, ügyesebbek mobilon, sőt, még a hírlevél is okosabb mától!

Ezúton értesítjük mindazokat, akik ismerték és szerették, hogy érdemei elismerése mellett, szerettei körében, féltőn karjánál vezetve és félhangosan hamis szovjet katonanótákat dúdolva visszaadtuk a Kreatív Online előző dizájnját annak a közegnek, ahova mindig is tartozott: a XX. századnak. Köszöntsék színes füstbombák régóta várt korszerű, slim fit utódját!

Az új Kreatív minden szögből nézve csodálatos, de talán mobilról és tabletről nézegetve a legcsodálatosabb. Mindenkit arra biztatunk, hogy erről mostantól még sűrűbben bizonyosodjon meg tömegközlekedés, várakozás és fontos dolgok intézése közben!

És itt korántsem ér véget a szépülés és okosodás: a magyar kommunikáció- és kreatívipari dolgozók szorgos tízezreinek örömére alaposan felvarrtuk a hírlevelünket is, amiben ezentúl nem csak a Kreatív Online előző napi termését találod meg reggelente, de egy személyes hangvételű, kézműves üdvözlőt is szerkesztőinktől, amelybe más újságok szerintünk fontos vagy érdekes termését is beválogatjuk.

Ha még nem regisztráltál, eljött az ideje!

Még nem járatod a hírlevelet? Ezen gyorsan változtathatunk egy regisztrációval: indulj a kis emberes ikon felé a jobb felső sarokban! A regisztráció már csak azért is okos húzás tőled, mert a korábbinál több tartalmunk elolvasását kötjük belépéshez, de ez ne ijesszen meg: a Kreatív Online túlnyomó része ingyenesen elérhető marad.

Ezentúl minden lapszám megjelenése után teljes egészében és azon frissiben felkerülnek a nyomtatott magazin cikkei is, ezeket viszont csak online is érvényes előfizetéssel rendelkező olvasóink érik el. Ha tartósan távol vagytok az irodától, szemét alak a postásotok vagy egyszerűen nem hisztek a papírban, mostantól újra van mód csak digitális előfizetésre is a print+online csomag mellett. Az eredetileg a magazinban megjelent cikkek mellett ezzel férhettek hozzá az egy hétnél régebbi cikkeket tartalmazó archívumunkhoz is.

Ha szabadúszó vagy, csak a magazin cikkeire vagy kíváncsi és az online anyagok közül mindent elolvasol aznap, ingyen, akkor a nyomtatott előfizetést ajánljuk, az olcsóbb, és a kádba/függőágyba is könnyebb bevinni. Cégeknek, marketingosztályoknak, ügynökségeknek pedig a többplatformos élvezetet kimaxoló kombinált print+online csomagokat ajánljuk a figyelmébe – ha már van ilyenetek, de nem tudtok belépni, mert az előző irodában maradt a post-it a felhasználónévvel, az [email protected] címen segítünk.

Beszélnünk kell a kampánybejelentőkről

Az új nyitóoldal második részében, a hagyományosan slágertartalomnak számító álláshirdetések fölött külön sávot kapnak ezentúl a kampányok. Ezeket mostantól szerkesztetlen formában közöljük, ahogyan a készítő ügynökségek és a megrendelők feltálalják őket a köznek. Igyekszünk rugalmasak lenni abban is, ahogyan a kampányokat értelmezzük: eredendően ezen a felületen klasszikus, sokcsatornás ATL-kampányokat gyűjtöttünk, de persze mi is halljuk az idők digitálisan csipogó szavát. Az viszont fontos, hogy egy szál online videó vagy egy árva poszt még nem válik kampánnyá: minden egyes aktivitásra ezentúl sem lesz kapacitásunk.

Idevágó közlendő az is, hogy leadás után a stáblistákon és a cikkbe kerülő kreatívokon nem módosítunk. Gondoljátok át előre és egyeztessétek a partnerekkel és az ügyféllel, mit adtok le. Plíz. Itt a frissített kalauz a kampánybejelentőkhöz, dobjatok rá egy könyvjelzőt!

Miből lesz hír?

Ugyanabból, mint eddig. A Kreatív Online szerkesztőségi ügyeletét a [email protected] címen éred el. Ide várjuk a sajtóanyagaitokat, közleményeiteket, és az arról való érdeklődéseteket, hogy az előző napi sajtóanyagaitokat és közleményeiteket megkaptuk-e. Itt keress minket akkor is, ha interjúra ajánlkoznál vagy publicisztika szerzésére adnád a fejedet egy témában: a szívünknél csak az elménk nyitottabb! (És ide írj akkor is, ha kilógó szögbe ütköznél az új oldal használata közben: nagyon igyekeztünk, de egyáltalán nem biztos, hogy megtaláltuk mindet.)

A hírek és a hirdetések között ugyanott húzzuk meg a határt, mint eddig: ha valamiről azt gondoljuk, hogy méltán tart számot a hozzád hasonló olvasók érdeklődésére, azt meg fogjuk írni. Ha valamiről azt gondoljuk, hogy elsősorban a te kereskedelmi érdeked vagy büszkeséged hajtja a közlésvágyat, arról saleses kollégáinkkal tudsz egyeztetni.

Tipikusan ilyenek: a céged 5-tel osztható születésnapja; egy fontos mérföldkő, amit a lapod, portálod olvasottsága elért; és egy már befejeződött kampányod, aminek megosztanád a kimagasló eredményeit. Ezekre annyira jó kereskedelmi csomagjaink vannak, hogy ha nem itt dolgoznánk, egész nap ezeket vennénk. Egy ilyen szép oldalra? Naná!