hero
2018. február 16. 11:55
Tüdőgyulladás elleni oltásról indult kampány
A videó a témában már korábban kampányt készítő Deepinsight munkája.

A bakteriális tüdőgyulladásról, illetve az az ellen védő oltás fontosságáról készült kampányvideó. A videóban idős embereket hívnak be egy stúdióba, hogy az unokáiknak beszéljenek az oltás fontosságáról, úgy általában. Igen ám, de aztán a stúdióban elhelyezett tévéképernyőn a saját unokáik szólítják meg őket, beszélnek arról, hogy mennyire szeretik őket, illetve kérik őket, hogy oltsák be magukat a tüdőgyulladás ellen.

A kampánytvideót a Deepinsight csinálta a Pfizer gyógyszercéggel. A Deepinsight korábban Életben maradnának címmel csinált már a Nyugdíjasok Országos Szövetségével és képregényrajzolókkal egy kampányt a tüdőgyulladás veszélyeiről.

A bakteriális tüdőgyulladás egyébként nem csak hatvan év fölöttiekre kiemelten veszélyes, hanem az egész kis gyerekekre is.

És itt látható a videó.