December 7-én, szerdán 17:30-kor a Budapesti Kommunikációs Főiskola K302-es nagy előadójában a Prizma Kreatív Pr Díj verseny díjazottjai mutatják be nyertes kampányaikat a hallgatóknak és érdeklődőknek.
Lakatos Zsófia, a Hill & Knowlton ügyvezetője a Corvin Bevásárlóközpont megnyitásának kommunikációját, Kálmán Zsuzsa az Image Factory nyertes munkáját, Balaton Anita, a Café Pr ügyvezetője pedig az OTP Új népszokások című belső kommunikációs és az Avon mellrák elleni kampányát mutatja be. (Vele készült interjúnkat itt olvashatja!) Ott lesz még Katona Gergely a Noguchi képviseletében, aki az Akzo-Nobel gyárbezárásának kommunikációját ismerteti, Koleszár Krisztián a Rayguntól, aki a Sopron Bank becsületkassza-kampányáról beszél, valamint Kocsiscsák Fruzsina a Friendly Digitaltól, aki a Gösser Citromfutárát prezentálja a hallgatóságnak. Szabó Virág, a tavalyi fődíjas Neonoir ügyvezetője a világ második legjobb állásáról mesél majd, az ACG Pro munkatársa pedig az idei fődíjas, Mindörökké Zöld Pardon című kampányt mutatja be.
A harmadik Prizma díjátadón az év ügynöksége díjat a Café Pr nyerte, a legjobb kampánynak járó díjat pedig az ACG Pro kapta. A többi díjazottról korábbi cikkünkben olvashat.
Részleteket a BKF rendezvényéről az esemény Facebook-oldalán és az iskola weboldalán lehet megtudni.