hero
Kreatív 2021. április 22. 14:21
Lelassításra buzdít a megújult Gösser
Arculatában és kommunikációjában is megújult a sörmárka.
EZ EGY KAMPÁNYBEJELENTŐ, AMELYET NEM A KREATÍV SZERKESZTŐSÉGE, HANEM A KAMPÁNY KÉSZÍTŐI ÍRTAK. IDE KATTINTVA KÜLDHETSZ TE IS SAJÁTOT!

Kampánycél

Egy tradicionális és nagymúltú brand a Gösseré, mely most egy integrált újrabevezetési kampány keretében felfrissül, megújul és új imidzzsel jelentkezik. Érdekesség, hogy összevont portfóliót mutat be a márka, ahol az anyamárka Gösser Premium és a frissítő Gösser Natur Zitrone termékcsalád együttes újrabevezetésére kerül sor.

„A megbízható, osztrák anyamárka a tradíciókat és a kiváló minőséget képviseli, ez pedig jó alap arra, hogy tovább növekedjen a Gösser a magyar piacon. Az újrabevezetést fogyasztói insight-kutatás, moodfilm-kutatás és stratégiai tervezés előzte meg, melyekből kiderült, hogy a Gösser hitelesen tudja képviselni azt az univerzális üzenetet, amelyeket életre keltünk ebben az új kommunikációs kampányban” – mondja Kisházi Anna, a márka Senior Brand Managere.

Kreatív koncepció

A hétköznapokban mindannyian megtapasztaljuk, hogy a világ pörgésével mi is felgyorsultunk. Annyira sok mindent akarunk az életünkbe és a mindennapjainkba zsúfolni, hogy az a nap 24 órájába már nem mindig fér bele. Feszített tempóban egész nap rohanunk és néha túl sok feladatot vállalunk, viszont kevés időt hagyunk az igazán nekünk való pillanatokra.

Pedig a rohanáson túl létezik egy sokkal nyugodtabb világ, amely telis-tele van minőségi pillanatokkal, társas időtöltésekkel, közösségi alkalmakkal, amelyekért érdemes lassítanunk és megélni őket. A Gösser és a Gösser Natur Zitrone abban segít, hogy visszavegyünk az intenzív tempóból, és megtaláljuk ezeket a nekünk való különleges élményeket. Érdemes elidőznünk ezekben a minőségi pillanatokban, egymásra és a körülöttünk lévő dolgokra figyelni, mert ilyenkor jutunk igazán örömteli és maradandó élményekhez.

„Nagyon örültünk, amikor a Heineken Hungaria megkeresett minket, hogy dolgozzunk a Gösser márka újrapozícionálásán, ez különösen izgalmas feladat nekünk kreatívoknak – meséli Bács Levente, az ACG Senior art directora. Vizualitásában is tudtunk újítani a márkán a filmünkben, az meg külön öröm, hogy az ügyfél nyitott volt az új ötleteinkre, és formabontó módon komoly gondolatokkal, mélyebb márkaüzenettel tölthettük meg a Gösser filmet, mi több, végre a hölgyekre is fókuszálhattunk egy sörreklámban.”

Kampányüzenet

Lassíts egy kicsit a pörgős mindennapokban, és szánj időt a neked való pillanatokra – erre motivál a Gösser.

Érdekesség, behind the scenes

A film forgatása éppen úgy kezdődött és arról szólt, amiről maga a reklámfilm első része: a valóságban is őrült rohanásban volt a stáb, mert három napos forgatást és 14 különálló jelenetet kellett egyetlen forgatási napba bezsúfolni. A járványidőszak hozta szigorú biztonsági előírásoknak való megfelelés és a feszített tempó ellenére, amint az alkotók megérkeztek a természetbe, mindenki lelazult, lelassult, jó hangulatba jött, és épp azt élte meg, amiről a film is szól.

A forgatásnak az ébredő tavasz idején is varázslatos Alcsúti Arborétum adott otthont, a reklámfilmben a márka így tartotta meg azt az erős kötődését a természethez, amely a korábbi Gösser kampányokat is jellemezte.

Werkfilm:

ALKOTÓK

Megbízói oldal

Megbízó: HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt.

Marketing igazgató: Balogh Barbara
Senior Brand Manager: Kisházi Anna
Junior Brand Manager: Magyar Emese Neszte
Consumer Insights Manager: Seiber Márta

Ügynökségek:

Reklámügynökség: ACG Reklámügynökség Kft.

Kreatívigazgató: Nagy László
Client Service Director: Calin Dániel
Stratégia: Jókai Klára, Farkas Erika
Creative group head: Sallai Ervin
Copywriter: Ott Gábor, Ács Gábor
Senior art director: Bács Levente
Art director: Hidvégi Kondor, Szabó Sancó
Agency producer: Höhn Brigitta
Account director: Nagy Petra
Senior account manager: Herczeg Tímea
Junior account manager: Goncalves Georgelina

Produkció: ACG

Rendező: Ungvári Dávid
Operatőr: Garai Gábor
Utómunka: Várfoki Zoltán Zoulu, Szabó Máté
Zene: Tövisházi Ambrus

Werk: Munkácsy Barbara

Médiaügynökség: Carat
Business director: Montvai Tamás
Junior communicaton planning manager: Sipos Melinda