2021. február 14. 20:24
Kepes András a februári Kreatív címlapján
PR Toplista és az év kampányai, óvatos márkajóslások, 2021-es streaming körkép, centralos és dumaszínházas interjú a friss számban. Lapozz bele!

Kepes András kukucskál a Kreatív első 2021-es számának címlapján: az író-dokumentumfilmes-tévés személyiséggel még a Libri kiadóval való szakítása előtt, de aktuális kötete kapcsán kezdtünk interjúzni. Menet közben a libris fejleményeket is érintettük, de annál messzebbre tekint Bujdosó Bori interjúja, az SZFE-től a gyereknevelésig; igazi nyomtatott lapba való, télen magazinnal bevackolós beszélgetés.

Csütörtökön este már az első, streamelt Kreatív Kickoff eseményen nyilvánosságra hoztuk, a lapban pedig mélységében is feldolgozzuk a Kreatív PR Toplistáját: nem csak a zilált 2020-as évet elemezzük a számok alapján és Balatoni Zsófiával, az első helyezett Uniomedia alapító-ügyvezetőjével, de be is mutatjuk a tavaly az ügynökségeknek és megbízóiknak legtöbb pontot gyűjtő kampányt.

Nyomtatásban is bemutatkoznak emellett dizájnversenyünk, az RGB díjazottjai is.

Ami a marketingkommunikációt illeti, erről a területről négy jeles megbízót hívtunk, hogy Aczél László (ex-VMLY&R) társaságában beszélgessenek arról, milyen szaktudást várnak az ügynökségeiktől, és milyen specialistákat szeretnek inkább a szervezeten belül tudni, illetve mit tettek mindezzel a Covid és a gyorsuló 2020-as évek. Aczél László beszélgetőtársai Balogh Barbara (Heineken Hungária), Horváth B. Barnabás (Cherrisk), Mérő Ádám (Coca-Cola) és Pöhacker Gábor (MediaMarkt) voltak.

Ez persze még nem a vége a 2021-gyel farkasszemet nézésnek: négy szakembert is megkértünk arra, hogy vezesse fel az évet. Csurgó Brigi (Mito) egy még átmeneti jellegű évről, Horváth Rita (Publicis Groupe) főleg a tévés költésről, Lunczner Ádám (Mindshare) a digitális médiapiacról, Bíró Balázs, az Auchan frissen leköszönt márkavezetője pedig a mélyen megélt és a kamu CSR közötti különbségekről írt.

Bemutatjuk az ex WPP-vezér Sir Martin Sorrell űrtempóban épülő új birodalmát, az antiholding-holding S4-et és az Ethnic Talents casting ügynökség alapítóját, Debre Zsuzsát; beszélgetünk Vági Róberttel, a legnagyobb magyar piaci alapon működő lapkiadó, a Central Médiacsoport új operatív vezérigazgató-helyettesével és a 2020-at sikeresen, de küzdelmesen átvészelő Dumaszínház alapítójával, Litkai Gergellyel, és egyáltalán nem utolsósorban készítettünk egy körképet arról, hány nemzetközi streaming platform lépi át Magyarország határait vagy formálja érdemben hazai jelenlétét 2021-ben.

Az újságosok listája alatt bele is lapozhatsz a friss számba!


Hol találod meg a Kreatívot? Hát az újságárusoknál!

Ezekbe a Relay és Inmedio üzletekbe szállítjuk a Kreatívot:

Nagy-Budapest: Allée, MOM, Mammut, Hegyvidék Központ, Aréna, Savoya Park, Campona, budaörsi Tesco, óbudai és soroksári Auchan, Váci utca, Városház utca, repülőtér T2

Batthyány tér HÉV, Deák tér, Kálvin tér, Ferenciek tere, Árpád híd, Örs vezér tere, Déli pályaudvar, Klinikák, Népliget, Nyugati pályaudvar, Lehel tér, Blaha Lujza tér, Ferenc körút megállók

Debrecen (Malompark, Tesco, Árkád, vasút), Győr (Árkád és Győr Plaza), Kecskemét (Március 15. utca), Komárom (Igmándi utca), Miskolc (Tesco, Auchan), Nagykanizsa (pláza), Nyíregyháza (Korzó), Orosháza (vásárcsarnok), Pécs (Árkád), Sopron (Széchenyi tér, Tesco), Szeged (Árkád), Székesfehérvár (Alba Plaza, Auchan), Szolnok (Volán üzletház), Szombathely (vásárcsarnok, vasútállomás), Tatabánya (Vértes Center), Veszprém (Kossuth utca, buszpályaudvar), Zalaegerszeg (Tesco, buszpályaudvar)

Ha inkább online rendelnéd meg a példányodat vagy szétnéznél az előfizetési csomagok között, akkor erre tovább!