Eredményt hirdetett a fővárosi önkormányzat „A fővárosi házhoz menő szelektív hulladékgyűjtési rendszerkialakítása” című projekthez kapcsolódó kommunikációs szemléletformáló feladatok elvégzésére még tavaly szeptemberben kiírt közbeszerzésen - írja a Tenders Electronic Daily.
A közbeszerzés nagyon kapós volt, mivel az eredetileg 294 millió forintra becsült feladatokra összesen nyolc ajánlat érkezett. Így pályázott a Miga Film-Issues konzorcium, a Love Me Tender konzorcium (Roxer 2.0, Roxer Event & More, Vizeum, Premier Public Relations), a Noguchi-Republic-Berg konzorcium, a Mediabrill, az Inter Media Group (IMG), a Café-CMS konzorcium (PR, Reklám, Design és CMS Brand Connection), a Keiok, valamint a Double Decker is.
A nyertes Miga Film-Issues Management konzorcium az eredeti becsült összegnél majdnem 100 millió forinttal kevesebbért, 198 millió forintért dolgozik.