hero
Balkányi Nóra 2021. augusztus 04. 14:12
Itt a karácsony: megszületett az ikeás húsgolyó illatú gyertya!
A neve Huvudroll.

Limitált szériás, húsgolyós gyertyákat dobott a piacra az IKEA, új szintre emelve az illatmarketing fogalmát. A feltehetőleg komoly meetingen megszületett ötlet nem trollkodás: a gyertyák a nagyobb, amerikai Store in Box promó részei, amiben a vásárlók egy dobozban vihetik haza az ikeás vásárlóélmény különböző illatait. Az áruház a tízéves családi programját, a Family kártyásokat ünnepli a remek ötlettel, a megvalósításon pedig az Ogilvyvel dolgoztak együtt. 

Sajnos nem valószínű, hogy záros határidőn belül hozzá tudnátok jutni a húsgolyós gyertyákhoz: egyelőre összesen 1925 darab készült és az évfordulóval kapcsolatos amerikai sorsolásos játékon lehet csak egyet-egyet nyerni. A promóidőszak augusztus 6. és 22. között fut – ha valaki valamiért éppen több gyertyát is nyerne, küldjön egyet a Montevideo utcába is.

Az IKEA ezzel az ötlettel olyanokhoz csatlakozott, mint például a KFC, az Apple vagy a fánkot áruló Dunkin’ Donuts, akik korábban már mind alakítottak át termékeket szagos illatos gyertyákká.

Képek, via: Adweek