hero
Kreatív 2021. július 28. 17:08
Hello Kraft ajánlat, viszlát keretek!
Lehet terméket fejleszteni egy célcsoportra, és lehet terméket fejleszteni a célcsoporttal! A Telekom és a Mito inkább az utóbbit választotta, amikor a fiataloknak szánt Kraft ajánlatot tervezték.
EZ EGY KAMPÁNYBEJELENTŐ, AMELYET NEM A KREATÍV SZERKESZTŐSÉGE, HANEM A KAMPÁNY KÉSZÍTŐI ÍRTAK. IDE KATTINTVA KÜLDHETSZ TE IS SAJÁTOT!

Mikortól fut a kampány:

Július 22-én indult el a Telekom új, fiataloknak szánt ajánlata. 

A kampány/reklám fő üzenete:

Alakítsd magadnak a kereteket egy szabadon bővíthető, perc és adat add-onokkal formálható ajánlattal!

Behind the scenes:

Miért ilyen lett a Kraft ajánlat?  Mert akiknek szántuk, azok ilyet akartak. Megkérdeztük őket és ők megszavazták. A kampány egy interaktív social media kutatással indult azokon a releváns csatornákon, ahol a fiatalok ténylegesen aktívak, így Instagramon, TikTokon és Discordon mondhatták el, milyen mobilozási szokásaik és elvárásaik vannak. Kérdéseinkkel több mint 1 millió fiatalt értünk el, válaszaik alapján pedig két Kraft ajánlat opciót alakítottunk ki, melyek közül ők szavazhatták meg a nekik legjobban passzolót. 

A kikraftolás kérdéseit és eredményeit itt érheted el.

A kutatásra nem csak médiavásárlással, de kreátorok segítségével is tereltük a fiatalokat, ők segítettek abban, hogy minél többen beleszólhassanak egy nekik tervezett mobilcsomag kialakításába.

Kreatívkoncepció:

A megszavazott előfizetés július 22-től választható, a díjcsomag legvonzóbb tulajdonsága pedig az, hogy mindig annyi beszélgetést és netet biztosít, amennyire épp szükség van.

A július 22-ei kezdő dátum szintén a fiatalokról szól. Aznap van az egyetemi ponthatárok kihirdetésének napja, ami vízválasztó a felvételizők életében: ekkor derül ki, kit hova vettek fel, és ezután veszi kezdetét a fiatal felnőtt élet. Albérlet- és lakótárs keresés, egyetemi ügyintézés, tárgyfelvétel, ismerkedés, gólyatábor, házibulik - csupa olyan izgalmas életesemény, amihez elengedhetetlen a megfelelő mennyiségű adat és beszélgetés. 

A kampány launch kreatívjai pont ezekből a vízválasztó helyzetekből építkeznek: ha Kraft-os vagy, nincs olyan váratlan probléma, kihívás vagy élmény, amit ne tudnál megoldani vagy kimaxolni, ha te alakítod a saját kereteidet! 

Ha érdekel a kreatív, a kampányhoz kapcsolódó TikTok videó és az alkotók listája, regisztrálj ingyenesen a Kreatívon!

A TELJES CIKK CSAK ELŐFIZETŐINK SZÁMÁRA ELÉRHETŐ. KÉRÜNK, LÉPJ BE A FELHASZNÁLÓNEVEDDEL!