hero
Fülöp István 2021. december 01. 11:07
Sásdi Helga régiós vezetői szerepet kapott a Publicisnél
Egyesíti a közép-európai szakértői központjait a Publicis Groupe. A magyar, cseh és lengyel piacot érintő összevonással létrejött a Le Pont (A híd), Sásdi Helga, a magyarországi Publicis vezérigazgatója társvezető lesz a formációban.

A Le Pont elnevezésű nemzetközi formáció létrehozásával fejleszti tovább "Power of One" modelljét a Publicis Groupe Közép- és Kelet Európában - olvasható az ügynökség közleményében. A Le Pont – mely franciául hidat jelent – bevezetésével a magyar, lengyel és cseh szakértői központok szolgáltatásai, valamint lokális és nemzetközi tudása egyesül. A 600 fős nemzetközi csapat társvezetője Sásdi Helga, a Publicis Groupe Hungary vezérigazgatója.

Sásdi Helga (fotó: Publicis Groupe Hungary)

Mint írják, a Le Pont a fogyasztók folyamatosan változó igényeihez igazodva kínál  teljes körű digitális megoldást a Groupe ügyfeleinek. Célja a stratégiai és digitális tanácsadási szolgáltatások támogatása, a fogyasztók megértésének következő szintre emelése, mindezt az adatelemzés legújabb eszközeire és módszereire támaszkodva.

A Le Pont a Publicis Groupe közép-kelet-európai szaktudására épít: a Csehországban (CRM, adat, technológia és fejlesztés), Magyarországon (tartalomstratégia, dinamikus és diszruptív kreativitás) és Lengyelországban (e-kereskedelem, tartalomelőállítás) működő szakértői központokat vonja össze egy formációba. 

A Le Pont globális csapatát Sásdi Helga mellett Konrad Dorabialski, a Publicis Groupe Lengyelország üzlet- és tartalomfejlesztési vezetője megosztva irányítja. A két szakember jelenlegi pozícióját megtartva vállalta új feladatkörét.

Startup mentalitás, de méretgazdaságosan

Sásdi Helga elmondta: „A különböző helyszíneken dolgozó közel hatszáz munkatársunk sokszínű tehetségére építve tudunk ügyfeleink igényeire és költségvetésére szabott agilis és gyorsan reagáló csapatokat kialakítani. Azt a fajta startup-mentalitást szeretnénk képviselni a Le Pont-nál, amely gyorsaságot, átláthatóságot és közös alkotási lehetőséget biztosít minden résztvevőnek. Az elmúlt kilenc évben itthon a digitális stratégiára és tartalomfejlesztésre összpontosítottunk, számtalan nemzetközi ügyféllel együtt dolgozva. Mostanra viszont a digitális tartalmak, e-kereskedelem és adatelemzés területén szerzett ismereteink összekapcsolásával, és újszerű adat- és technológia vezérelt lehetőségekkel tudunk innovatív megoldásokat kínálni. Nagyon izgatottak vagyunk Konraddal, hogy közösen indítsuk útjára a Le Pont-t.’ 

Konrad Dorabialski hozzátette: “a Le Pont bevezetése egy olyan időszakra esik, amikor ügyfeleinkre minden eddiginél nagyobb nyomás nehezedik. A cég számára emiatt természetes lépés volt, hogy ötvözzük a magyar és cseh szakemberek tudását azokkal a tapasztalatokkal, melyeket az elmúlt 15 évben szereztünk Lengyelországban a webes, digitális és e-kereskedelmi tudásközpontjainkban”. 

A régiós vezetés

Tomas Lauko, a Publicis Groupe CEE vezérigazgatója pedig azt emelte ki, hogy „az elmúlt néhány évben a Publicis Groupe világszerte elindult a "Power of One" útján, hogy az üzleti világ dinamikus változásaival párhuzamosan maga is átalakuljon. Miután a kelet-közép-európai régióban működő helyi szervezeteink sikeresen átálltak az új "Power of One" modellre, a következő lépésként integrált módon összekötjük a Magyarországon, Lengyelországban és Csehországban található három szakértői központunkat. Ezáltal egy virtuális csapatban egyesülnek az e-kereskedelem, a tartalomgyártás, adatelemzés, technológia és kreativitás területén nyújtott kompetenciáink”.