hero
Kreatív 2021. június 09. 15:42
Digitalizált nyereményjátékokkal a részletes vásárlói adatokért
A vásárlásösztönző és fogyasztóvonzó nyereményjáték mostantól a leghasznosabb tool lehet a márkák, ügynökségek és retailerek kezében.
EZ EGY PROMÓCIÓS MEGJELENÉS

A vásárlásösztönző és fogyasztóvonzó nyereményjáték mostantól a leghasznosabb tool lehet a márkák, ügynökségek és retailerek kezében: a digitalizált promóciók pontos, sokrétű fogyasztói adatokat biztosítanak, amelyekkel a kommunikációs és sales tervezés sokkal könnyebb és hatékonyabb lesz. 

Az időt és erőforrást megtakarító digitális, adatbiztonságot garantáló, több, párhuzamosan futó játékot is kezelni, kiértékelni képes új Promolab platform segítségével akár 24 órán belül elkészülhet egy felhasználóbarát promóciós felület. A termék a lebonyolítók számára könnyen kezelhető, minden, eddig különféle külső megoldásokkal (sorsoló motorokkal, pendrive-okkal) való bíbelődést és hibalehetőséget elimináló dashboardján keresztül, míg a felhasználóknak egyszeri regisztrációval és bármilyen platformba való beépíthetőségével szabadságot és nagyobb játékkedvet ad. A nemzetközi piacok meghódítására is alkalmas rendszert Goneth Jácint, az UP Advertising korábbi vezetője egy éve fejleszti csapatával.

Digitális előny: valós idejű, felhasználható fogyasztói adat

A Promolab a nyereményjáték piac digitális transzformációja. Az eddig megszokott, hosszas fejlesztések árán is sokszor kiküszöbölhetetlen hibajavításokkal futó, a sorsolásokhoz külső programokat, az adatok szállításához fizikai eszközt (pendrive-ot) igénylő, rengeteg anyagi és emberi erőforrást felörlő nyereményjátékok helyett egy, a felhasználó érdekeit és a játékosok kényelmét szolgáló digitális ökoszisztéma jött létre.

“Egy komplett irányító központot építettünk  a termékbe, ami többek között jelszavas védelemmel ellátott sorsoló modult, big data hozzáférést, és valós idejű riportokat szolgáltató belépési felületet is szolgáltat, miközben rengeteg féle nyeremény-piramis logikát ellát.” - mondja az ötletgazda Goneth Jácint. “A platform által gyűjtött, visszakereshető adatok az ügyfelek, ügynökségek és a retailerek számára is komoly hozzáadott értéket jelentenek, hiszen ezeket elemezve a további sales- és kommunikációs tevékenység minden eddiginél sikeresebb lehet.

 Digitalizált promóció, real time adatok, és adatszivárgás mentes

Digitális előny, gyorsaság, adatbiztonság - akár több márkán és országhatárokon átívelve

A nyereményjáték gazdáinak és résztvevőinek is rugalmasságot adó rendszer moduláris felépítésű: használható csak API kapcsolatra, más weboldalak irányítására, integrálható webfelületekbe, webshopokba, chatbotokba, applikációkba, Viberbe, CRM rendszerekbe. 

Rugalmas, bárhova beépíthető

Egy átlagos promóciós oldal elkészítése kevesebb mint 24 órába kerül, ezzel olyan FMCG cégek munkáját is támogatja, ahol gyors lejáratú termékek vannak, és hirtelen kis költségvetésű kampányokra van szükség. Ezen kívül, a terméket a brandek akár több almárkára, és regionális szinten is használni tudják.  Ráadásul mindezt a most bevett nyereményjátékos gyakorlatok vásárló- és adatvesztési rizikóját kiküszöbölve.

 

Egy fejlesztés, akár több márka és több kampány

A rendszer adta egyszeri regisztráció lehetőségével a vásárlók bármennyi, későbbi, vagy akár párhuzamosan futó nyereményjátékon is részt vehetnek - a kevesebb adminisztráció pedig növelheti a részvételi és visszatérési kedvet.

A csapat szerint egy nyereményjáték akkor jó, ha a megrendelő számára gyors, biztonságos, egyszerűen elindítható és költséghatékony, a felhasználó számára pedig könnyen értelmezhető, felhasználóbarát, és, ami a legfontosabb: biztonságos. A userek és a nyertes adatok biztonsága is kulcskérdés, amit a Promolab megold, ráadásul a megrendelő felé transzparens valós idejű adatszolgáltatással. Ez az egyik legfőbb termékelőny a most a piacon lévő megoldásokkal szemben.

Üzleti modell

A Promolab egy  szolgáltatott szoftver, aminek piacát az ügynökségek és a retailerek jelentik. A csapat a digitális platformot adja, a kreatív koncepció kialakítását, és lebonyolítást szakmai lebonyolítókra bízza. Az ügynökségek kereskedelmi jogot kapnak az adott márkára, ami éves elköteleződés esetén akár kizárólagos jogot is jelent. Árazásban is többféle igényt kielégít a termék, hiszen többféle csomagból lehet választani, az árérzékenyebb ügyfelek és a szélesebb szolgáltatási portfóliót igénylők is megtalálják a számításukat. A csapat ezek mentén várja az újdonságokra nyitott early bird felhasználók jelentkezését.

 

Miért a promolab?

Akik eddig kipróbálták a Promolabet, mint például, a Storck (Merci), az EcoFamily vagy a Jägermeister, mind maximális elégedettséggel távoztak, magas visszatérési rátával.

A PROMOLABről: Promolab egy olyan promóciós platform, ami nyereményjátékok hatékonyabb kiszolgálására specializálódott. A programban található termékfunkciók megkönnyítik a nyereményjáték során érintett ügyfél, ügynökségi, üzletlánc, és jogi kollégák munkáját, és munkafolyamatait. Mindezt úgy hogy folyamatosan transzparens projekt státuszt, és valós idejű statisztikákat ad - a fogyasztói adatok pedig a további sales- és kommunikációs folyamatokban felhasználhatók. A program ezen kívül lehetővé teszi a több márkán illetve több országban való felhasználást, egy platformon.

További info

Goneth Jácint, [email protected],  +36 703387486