Párhuzamos univerzumot épített a kilencvenes évekből a Budapest Park
A Budapest Park idei arculatát megalkotó Csató Csengét saját gyerekkora inspirálta a képzeletbeli bolygó, a Planet 8 megalkotásában.

Április végén már nyolcadik szezonját indította el a Budapest Park, méghozzá idén is teljesen új arculattal. Az új dizájnt a Park egyik korábbi projektjében (a Quimby számokra építő jótékonysági akcióban) már felbukkanó Csató Csenge tervezte, akit a művészeti kurátor, Etentuk Inemesit keresett meg a feladattal.

Csató Csenge

"Nagyon örültem, hogy az új arculathoz a kilencvenes évek adta az alapot, hiszen ekkor nőttem fel. Óriási gyűjtéseket csináltam, filmekből, játékokból, mesékből, videóklipekből, aztán például ezt átszortírozni, hogy mik azok az irányok, amiket lehet ténylegesen használni, elég nagy kihívás volt, túl sok mindent szeretek. Végül amellett döntöttünk Etentuk Inemesittel, művészeti kurátorral és Rimóczi Imre művészeti vezetővel együtt, hogy sci-fis irányba megyünk, és egy, a mi világunkhoz hasonló, mégis furcsa dolgokkal teli univerzumot hozunk létre az elemeimből" - mesélt a dizájnról Csató Csenge, amely végül a Planet 8 fantázianevet kapta a nyolcadik szezonra és a sci-fi tematikára utalva. Így reflektál az új, a merch termékekben is visszaköszönő arculat a Budapest Park leadügynöksége, az Abstrct által készített márkafilozófiára és szlogenre (hagyd kint a valóságot!).

Sok-sok fotó az idei arculatról (a képre kattintva galéria nyílik):

A tervezőgrafikus szerint a fő kihívást a feladatkör sokrétűsége adta. "Talán még sosem kellett ennyi mindennel foglalkoznom egyszerre: rajzolom a helyszíni dekorokat, készítem a weboldalt, prezentálom a STAFF ruházatot – persze ez egyben nagyon izgalmas is és szinte mindig mindenre pozitív visszajelzést kapok."

Csató Csenge a videóban még többet mesél az arculatról:

A Budapest Park tavalyi arculatáról itt írtunk.