hirdetés
hirdetés
hirdetés

Vibráló színek, ’80-as évek és Tumblr-esztétika a Parkban

Május 3-án nyitotta meg hetedik szezonját a Budapest Park. A szórakozókomplexum minden évadban új arculattal jelentkezik, melynek fő elemeit ezúttal a MOME tervezőgrafika szakán végzett alkotó, Pápay Fanny munkái adják.

hirdetés

Pápay Fanny a MOME tervezőgrafika szakán végzett, számos elektronikai zenei buli arculatáráért felelt, több mint egy éven keresztül a Kreatív grafikusa is volt.

„Fannyt régóta figyeltem. Követtem a social médián, és az egyik első kiállításán szólítottam meg, hogy szeretnék együtt dolgozni vele. Szerettem, ahogy reagál a külföldi trendekre, ugyanakkor a munkáinak egyedi ízt adott a sajátos szemléletmódja” – nyilatkozott a közös munka indulásáról a Budapest Park művészeti kurátora és az Artlocator tulajdonosa, Etentuk Inemesit.

Sok-sok további képért kattints!
Sok-sok további képért kattints!

A Budapest Park jellemzése szerint Pápay Fanny vizuális világára alapvetően jellemző, hogy a ’80-as évekből táplálkozik, ezt a hangulatot ülteti át a jelenkor digitális világába. Ennek megfelelően grandiens, szürreális elemek, avokádó, tukán, négyzetrács, pepita, neon színek is megtalálhatók idén a Budapest Park különböző pontjain, mind a tánctéren, mind a backstage-ben – írják.

Sok-sok további képért kattints!
Sok-sok további képért kattints!

„A Hagyd kint a valóságot! szlogenre akartam valami friss, aktuális vizuális választ adni. Szeretem keverni a digitálisat az analóggal, olyan helyzeteket létrehozni, ahol nem egyértelmű, mi igazi és mi nem” – mondta el a munkáról Pápay Fanny, aki pozitívumként értékelte, hogy szabadon engedhette a fantáziáját.

Szintén a 80-as évek vizuális szimbólumaiból merített a tervezőgrafika szakon végzett Kőmíves Kristóf, aki a Budapest Park kiadványait és programfüzeteit tervezte újra, illetve a helyszínen a feliratok helyett új eligazító ábrákat tervezett.

Sok-sok további képért kattints!
Sok-sok további képért kattints!

Pápay Fanny munkái a weben megtalálhatók a Behance-en, a Tumblr-en és az Instagramon is. A fotók sinco munkái.

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Új epizódokkal jelentkezik az Aegon és az ORFK-OBB figyelemfelhívó kampánya.

Idén azokra is gondoltak, akiknek sosem volt elhalálozott gondolatuk.

A HAB Advert reklámügynökség többek közt a Covid19 világjárvány okozta elszigetelődést is látva úgy gondolta, hogy levelezésbe kezd a szakma résztvevőivel.

Online eredményhirdetés: október 28., 10:00, a storeinsider.hu oldalunkon!

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés