bn 2021. november 24. 15:12
A Progressive nyerte a Reál kreatív leadügynökségi tenderét
Az élelmiszerlánc még augusztusban írt ki két körös tendert. A feladatok között szerepel a marketingkommunikáció stratégiai tervezése, kreatív stratégiája és kivitelezése, illetve a PR tevékenység.

„A tenderfeladat összetett volt, a Reál teljes marketingkommunikációjának kreatív koncepciója és megvalósítása, beleértve az új kreatív platform megalkotását, a folyamatos árkommunikációt, további marketing aktivitásokat, érintve a társadalmi felelősségvállalás és fenntarthatóság témáját, az online felületeket és a sajátmárkás termékek kommunikációját” – írja közleményében a Progressive. 

Összesen nyolc ügynökség volt versenyben.

 „A végső döntés meghozatalánál számos szempontot vettünk figyelembe és mérlegeltünk - végül bevontuk a partnereinket is -, így biztonsággal választottuk ki azt az új kommunikációs irányt, amiben teljes mértékben bízunk. A kreatív platform erőssége mellett stratégiai partnert kerestünk; akikben látjuk a hosszú távú együttműködés lehetőségét” 

– nyilatkozta Tóber Edina, a Reál marketingvezetője.

„Saját insight kutatás, stabil stratégiai és kreatív koncepcionális alapok jellemezték az anyagainkat, amelyekre magabiztosan építkeztünk a tenderfolyamat elejétől a végéig. Erős kreatív platformmal rukkoltunk elő, amely jól támogatja a kommunikációs célokat, több szempont szerint kimaxolja ezek teljesítését, rugalmasan adaptálható minden releváns kommunikációs területre és hosszú távon is kibontható, folytatható, frissíthető” 

– mondta Szabó Orsolya, a Progressive operatív igazgatója.

A Reál webtenderének is a Progressive volt a nyertese még júliusban, erről itt írtunk.