Nagy Zsolt 2021. július 02. 12:01
A Progressive nyerte a Reál tenderét
5 cég volt versenyben, végül ők nyerték a weboldal megújítására kiírt pályázatot.

A Reál Hungária Élelmiszer Kft. a cég teljes weboldalának megújítására írt ki tendert 2021 májusában. A tender elsődleges célja az volt, hogy az élelmiszerlánc erősödő online jelenlétének alapkövét és jövőbeli kommunikációs törekvéseinek középpontjául szolgáló weboldalát úgy újítsa meg a leendő partner, hogy az megtartsa a márka mindenki számára jól felismerhető arcát, azonban annak egy modern, a mai trendeknek megfelelő oldalát mutassa mind a végfelhasználók, mind a céges partnerei felé. 5 cég volt versenyben, végül a Progressive Reklámügynökség koncepciója bizonyult a legerősebbnek - tudatta közleményben a Kreatívval az ügynökség.

„Erős, jól végig gondolt és kidolgozott pályázati anyagok érkeztek be, melyek közül végül egybehangzóan a Progressive által benyújtott koncepció került ki győztesen. Nem csupán egy gyönyörű, jól megkülönböztethető layoutban gondolkodtak, hanem a megjelenés mellett legalább ugyanakkora mértékben figyeltek a hosszútávú üzleti céljainkra is. Feltérképezték a hazai digitális teret és nagy pontossággal meghatározták a Reál elfoglalni kívánt pozícióját. Egyértelműen tükröződött az anyagból a gondos tervezés és odafigyelés, illetve a magas szakmai színvonal.” – nyilatkozta Tóber Edina, a Reál marketingvezetője.

„A feladatot ”Progressive-módon” közelítettük meg: nem egyszerű weboldal tervezésként és fejlesztésként kezeltük, hanem komplex kommunikációs projektként. Megértettük az ügyfél üzleti és kommunikációs céljait, a vásárlók igényeit, meghatároztuk a weboldal szerepét a digitális ökoszisztémában és ebben a rendszerben elhelyezve gondoltuk újra a weboldalt UX és UI szempontból. Egy olyan weboldalt terveztünk, amely vizualitásában frissebb, támogatja a fiatalítás kommunikációs céljait, ugyanakkor mégis megőrzi, jól azonosíthatók benne a brand arculati elemei.” - mondta Szabó Áron, a Progressive digitális vezetője.

A Reál új weboldalának megjelenése idén év végére várható