Az őszinte okostükör tényleg számolja a ráncokat

A mesébe illően igazmondó tükör nemcsak mutatja, de meg is mondja, ha pocsékul nézünk ki. Mert a HiMirror-ba egy instant szépségtanácsadót bújtattak, amely diagnosztizál, terméket ajánl, a reggeli készülődéshez pedig ugyanúgy sztrímel zenét, mint ahogy mutatja a napi teendőinket.

Az utóbbi időben sok mindenre ráhúzták már az okostükör kifejezést, és a telefonokhoz hasonlóan mutattak is ezek mindent az időjárástól kezdve a naptáron át az útvonaltervezőig, épp csak a tükörfunkciót felejtették el mindből kiaknázni. Vagyis azt, amiért az ember ténylegesen belenéz. Egy tajvani csapat azonban egy interaktív diagnosztizáló rendszerrel kapcsolta össze a HiMirror névre keresztelt tükröt – írja a Digital Trends.

Jelzi reggelente a szem alatti karikákat, a korral együtt diszkréten szaporodó szeplőket, és nem felejt el beszámolni a mélyülő ráncok számáról sem. Bőrelemzés után adatokká változtatja a látványt, memóriarendszerében elraktározza, és felhőalapú Big Data rendszerét használva terméket ajánl az állapot javítására. „A bőrápolásról hozott döntéseket tudományos elemzésekre és tapasztalatokra kell alapozni, és nem a reklámok ígéreteire” - vélekedik oldalán az intelligens tükör gyártója, amely bőrgyógyászokkal és kozmetikusokkal dolgozott együtt a személyre szabott online tanácsadó rendszer kiépítésében.

Ezért aztán a tükröt kamerával, hangszóróval és wifi- kapcsolattal szerelték fel, de egyébként pont úgy néz ki, mint egy falra akasztott óriás okostelefon. Aktiválása után a nagyfelbontású kamera szkenneli végig a bőrt, elemzés után jelentést készít annak textúrája alapján, és folyamatosan naplózza az eredményt. Ha pedig a fürdőszoba polcon sorakozó kozmetikumok vonalkódjait szkenneljük be előtte, akkor értesítést küld mobilunkra a lejáró szavatosságú termékekről.

Kamerája automatikusan érzékeli a környezeti fényviszonyokat, ennek megfelelően állítja be egy sminkelés előtti kép készítésekor a fehéregyensúlyt, és használja a vakut. A tükör LED-lámpás verziója ugyanis még arra is képes, hogy különböző megvilágítással modellezze le, hogyan fest majd arcunk napközben az irodában, szűrt fényben az utcán, a naplementében vagy egy vacsoránál az étteremben.

Mindemellett a HiMirror kijelzője sarkába is kitehető az időjárás widget, szinkronizálható hozzá a Google-naptár, és komplett koncerteket sztrímelhetünk a fürdőszobai szöszöléshez. A felületét páramentesítő réteggel vonták be, a kamerája pedig egy retesszel bármikor eltakarható. Tartozik hozzá egy távirányító, de hogy a tükör ne legyen foltos, kézmozdulatokkal és hanggal is vezérelhető, felülete pedig egyetlen szóra bármikor nagyíthatóvá válik.

Hasonló, bőrdiagnosztizáló okostükörrel kísérletezett már a Panasonic, a Samsung Leekaja tükreit pedig dél-koreai fodrász szalonokban tesztelték a vendég frizurájának kiválasztásához. És bár legutóbb Perseus néven próbálkozott egy startup hasonló okostükörrel, egyelőre csak egy sikeres Kickstarter-kampányt tudhatnak hátuk mögött. A HiMirror azonban már kapható az Amazonon, ahol az alapverziót 199, a nagyobb memóriával felszerelt, családoknak tervezett HiMirror Plus-t 269 dollárért kínálják. Néhány hete pedig bejelentették, hogy novembertől megérkeznek az európai piacra is, ahol már a Nokiához hasonló okosmérlegüket is árulni fogják.

A sorozatot a Telenor támogatja.

 

 

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.