Az őszinte okostükör tényleg számolja a ráncokat

A mesébe illően igazmondó tükör nemcsak mutatja, de meg is mondja, ha pocsékul nézünk ki. Mert a HiMirror-ba egy instant szépségtanácsadót bújtattak, amely diagnosztizál, terméket ajánl, a reggeli készülődéshez pedig ugyanúgy sztrímel zenét, mint ahogy mutatja a napi teendőinket.

Az utóbbi időben sok mindenre ráhúzták már az okostükör kifejezést, és a telefonokhoz hasonlóan mutattak is ezek mindent az időjárástól kezdve a naptáron át az útvonaltervezőig, épp csak a tükörfunkciót felejtették el mindből kiaknázni. Vagyis azt, amiért az ember ténylegesen belenéz. Egy tajvani csapat azonban egy interaktív diagnosztizáló rendszerrel kapcsolta össze a HiMirror névre keresztelt tükröt – írja a Digital Trends.

Jelzi reggelente a szem alatti karikákat, a korral együtt diszkréten szaporodó szeplőket, és nem felejt el beszámolni a mélyülő ráncok számáról sem. Bőrelemzés után adatokká változtatja a látványt, memóriarendszerében elraktározza, és felhőalapú Big Data rendszerét használva terméket ajánl az állapot javítására. „A bőrápolásról hozott döntéseket tudományos elemzésekre és tapasztalatokra kell alapozni, és nem a reklámok ígéreteire” - vélekedik oldalán az intelligens tükör gyártója, amely bőrgyógyászokkal és kozmetikusokkal dolgozott együtt a személyre szabott online tanácsadó rendszer kiépítésében.

Ezért aztán a tükröt kamerával, hangszóróval és wifi- kapcsolattal szerelték fel, de egyébként pont úgy néz ki, mint egy falra akasztott óriás okostelefon. Aktiválása után a nagyfelbontású kamera szkenneli végig a bőrt, elemzés után jelentést készít annak textúrája alapján, és folyamatosan naplózza az eredményt. Ha pedig a fürdőszoba polcon sorakozó kozmetikumok vonalkódjait szkenneljük be előtte, akkor értesítést küld mobilunkra a lejáró szavatosságú termékekről.

Kamerája automatikusan érzékeli a környezeti fényviszonyokat, ennek megfelelően állítja be egy sminkelés előtti kép készítésekor a fehéregyensúlyt, és használja a vakut. A tükör LED-lámpás verziója ugyanis még arra is képes, hogy különböző megvilágítással modellezze le, hogyan fest majd arcunk napközben az irodában, szűrt fényben az utcán, a naplementében vagy egy vacsoránál az étteremben.

Mindemellett a HiMirror kijelzője sarkába is kitehető az időjárás widget, szinkronizálható hozzá a Google-naptár, és komplett koncerteket sztrímelhetünk a fürdőszobai szöszöléshez. A felületét páramentesítő réteggel vonták be, a kamerája pedig egy retesszel bármikor eltakarható. Tartozik hozzá egy távirányító, de hogy a tükör ne legyen foltos, kézmozdulatokkal és hanggal is vezérelhető, felülete pedig egyetlen szóra bármikor nagyíthatóvá válik.

Hasonló, bőrdiagnosztizáló okostükörrel kísérletezett már a Panasonic, a Samsung Leekaja tükreit pedig dél-koreai fodrász szalonokban tesztelték a vendég frizurájának kiválasztásához. És bár legutóbb Perseus néven próbálkozott egy startup hasonló okostükörrel, egyelőre csak egy sikeres Kickstarter-kampányt tudhatnak hátuk mögött. A HiMirror azonban már kapható az Amazonon, ahol az alapverziót 199, a nagyobb memóriával felszerelt, családoknak tervezett HiMirror Plus-t 269 dollárért kínálják. Néhány hete pedig bejelentették, hogy novembertől megérkeznek az európai piacra is, ahol már a Nokiához hasonló okosmérlegüket is árulni fogják.

A sorozatot a Telenor támogatja.

 

 

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét saleskonferencia április 12-én az Üzlet&Pszichológia és a Kreatív szervezésében.

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.