Egy okostükör, amit nem csak a nők fognak imádni

Figyelmeztet reggel a napi találkozókra, és ha kell, taxit hív egy applikáción keresztül. A beérkezett leveleinket ugyanúgy mutatja, mint a napi híreket, a dugókat és a legrövidebb utat az irodába. A Perseus mágikus tükre, a jövő okosotthonának egy újabb darabja, a Telenor Kreatívval közös Next rovatában.

Kamerával, hangszóróval, wifi- és bluetooth-kapcsolattal szerelték fel azt a tükröt, amelyet két gigahertzes, négy magos processzor működtet. Gyakorlatilag pont úgy néz ki, mint egy okostelefon érintőkijelzője klasszikus fürdőszobatükör méretben. A Perseus névre keresztelt tükörre számos alkalmazás telepíthető az időjárástól kezdve a közlekedésen és naptáron át a legfontosabb hírcsatornáig, amelyeket mind a kijelző felületének valamelyik sarkában jelenít meg. Így indíthatunk a reggeli készülődéshez sminkvideókat a YouTube-ról, meccseket vagy koncerteket streamelhetünk a borotválkozáshoz, a szelfizéshez pedig még csak a kezünket sem kell használnunk.

A páramentesítő réteggel borított tükör hangutasításokkal irányítható és személyre szabható, így csak azok az alkalmazások jelennek meg rajta, amelyeket épp használni akar a család fürdőszobában szöszölő tagja. Ha viszont semmilyen widgetet nem használunk rajta, automatikusan egy sima tükörfelületre vált.

És mielőtt bárkiben is felmerülnének adatvédelmi aggályok a tükörre applikált HD kamerával kapcsolatban, a Digital Trends-nek nyilatkozó Erik Skantze a kamerát elfedő apró fedélre hívja fel a figyelmet. „A tükröt úgy terveztük, hogy egy világító lámpa mutassa a bekapcsolt kamera állapotát, amit akár egy apró retesszel is eltakarhat a használója. Emellett pedig a legújabb biztonsági előírásoknak megfelelően lefejlesztett operációs rendszerre húztuk fel találmányunkat” - idézi a lap a Perseus cég vezérigazgatóját.

Hasonló okostükörrel már régóta kísérletezik a Panasonic és a Samsung is, előbbi varázstükre sminktippeket ad és számítógéppel elemzi az előtte ülő bőrének állapotát, utóbbit pedig már javában tesztelik dél-koreai fodrász szalonokban, ahol a Leekaja tükörszerű high-tech kijelzőket a vendégek frizurájának kiválasztásához használják.

Az eddigi legtöbb funkcióval felszerelt Perseus tükör azonban már most előrendelhető a Kickstarteren keresztül 219 dollárért (61 ezer forint), de ha beindul a szériagyártás, az üzletekben a tervek szerint jövő tavasztól 450 dollárért (125 ezer forint) fogják árusítani. Mindeközben a cég fejlesztői már azon dolgoznak, hogy QR kódolvasóval és egy Amazon Dash gombhoz hasonló rendelő funkcióval lássák el a mágikus tükröt, így megnyitva a vásárlási lehetőséget az online webáruházakhoz, egyúttal a fogyóban lévő sminklemosó vagy borotvahab leggyorsabb pótlásához.

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk augusztus 6-án online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdeti lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.