Egy okostükör, amit nem csak a nők fognak imádni

Figyelmeztet reggel a napi találkozókra, és ha kell, taxit hív egy applikáción keresztül. A beérkezett leveleinket ugyanúgy mutatja, mint a napi híreket, a dugókat és a legrövidebb utat az irodába. A Perseus mágikus tükre, a jövő okosotthonának egy újabb darabja, a Telenor Kreatívval közös Next rovatában.

Kamerával, hangszóróval, wifi- és bluetooth-kapcsolattal szerelték fel azt a tükröt, amelyet két gigahertzes, négy magos processzor működtet. Gyakorlatilag pont úgy néz ki, mint egy okostelefon érintőkijelzője klasszikus fürdőszobatükör méretben. A Perseus névre keresztelt tükörre számos alkalmazás telepíthető az időjárástól kezdve a közlekedésen és naptáron át a legfontosabb hírcsatornáig, amelyeket mind a kijelző felületének valamelyik sarkában jelenít meg. Így indíthatunk a reggeli készülődéshez sminkvideókat a YouTube-ról, meccseket vagy koncerteket streamelhetünk a borotválkozáshoz, a szelfizéshez pedig még csak a kezünket sem kell használnunk.

A páramentesítő réteggel borított tükör hangutasításokkal irányítható és személyre szabható, így csak azok az alkalmazások jelennek meg rajta, amelyeket épp használni akar a család fürdőszobában szöszölő tagja. Ha viszont semmilyen widgetet nem használunk rajta, automatikusan egy sima tükörfelületre vált.

És mielőtt bárkiben is felmerülnének adatvédelmi aggályok a tükörre applikált HD kamerával kapcsolatban, a Digital Trends-nek nyilatkozó Erik Skantze a kamerát elfedő apró fedélre hívja fel a figyelmet. „A tükröt úgy terveztük, hogy egy világító lámpa mutassa a bekapcsolt kamera állapotát, amit akár egy apró retesszel is eltakarhat a használója. Emellett pedig a legújabb biztonsági előírásoknak megfelelően lefejlesztett operációs rendszerre húztuk fel találmányunkat” - idézi a lap a Perseus cég vezérigazgatóját.

Hasonló okostükörrel már régóta kísérletezik a Panasonic és a Samsung is, előbbi varázstükre sminktippeket ad és számítógéppel elemzi az előtte ülő bőrének állapotát, utóbbit pedig már javában tesztelik dél-koreai fodrász szalonokban, ahol a Leekaja tükörszerű high-tech kijelzőket a vendégek frizurájának kiválasztásához használják.

Az eddigi legtöbb funkcióval felszerelt Perseus tükör azonban már most előrendelhető a Kickstarteren keresztül 219 dollárért (61 ezer forint), de ha beindul a szériagyártás, az üzletekben a tervek szerint jövő tavasztól 450 dollárért (125 ezer forint) fogják árusítani. Mindeközben a cég fejlesztői már azon dolgoznak, hogy QR kódolvasóval és egy Amazon Dash gombhoz hasonló rendelő funkcióval lássák el a mágikus tükröt, így megnyitva a vásárlási lehetőséget az online webáruházakhoz, egyúttal a fogyóban lévő sminklemosó vagy borotvahab leggyorsabb pótlásához.

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc