hirdetés
hirdetés
hirdetés

Itt a CMA és az Influ kiírása

A Kreatív kontentmarketing-versenyduójára 2019 április és idén május között zajlott influencer+márka együttműködéseket, illetve márkázott tartalmakat, szponzorműsorokat és márkamagazinokat lehet nevezni.

hirdetés

A veszélyhelyzet miatt a szokott tavaszi időpontnál valamivel később, május 22-ével indítjuk el tartalommarketing-versenyünk, a Content+Marketing Award (CMA) és a belőle kinőtt társverseny, az Influ nevezését, amely egészen július végéig áll majd nyitva.

Mindkét versenyre tavaly április és idén május 15. között megvalósult kampányok, aktivitások nevezhetők, tehát a 2019-es nyugodt év jó részében megvalósult együttműködések mellett az idei tavaszt meghatározó karanténidőszakra reagáló megoldásokat is várjuk.

A CMA a márkázott tartalmaké: közösségimédia-aktivitásé, szponzorált cikkeké, rádió- és tévéműsoroké, podcastoké, csatornáké, külső és belső fogyasztóknak készült márkamagazinoké és egyéb megoldásoké. A teljes kategórialista itt olvasható, a tavalyi díjazottak pedig itt láthatók.

Az Influba szerveztük külön azt a felduzzadt mezőnyt, amely influencerek bevonásával, jellemzően azok csatornáin valósított meg aktivitásokat, akár egyszeri, akár hosszú távú együttműködésekről volt szó. Tavaly a UPC Wifipediája és Nessaj nyertek, itt a teljes eredménylista, itt pedig az idei kategórialista.

Mindkét verseny pontszerző a jövő év elején megjelenő PR Toplistán is.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Versenyhivatalhoz panaszok érkeztek arról, hogy a televíziós műsorszolgáltatók a nagyobb műsorterjesztőknek kedvezőbb árakat ajánlanak, mint a kisebbeknek.

A Magyar Public Relations Szövetség gyereknap apropóján járta körbe a gyerekinfluenszerekkel és az influenszerek gyerekeivel kapcsolatos jogi és etikai kérdéseket.

Az Oil! benzinkúthálózat online reklámfilmmel tiszteleg a félévszázados autómárka előtt.

Június 14-ig lehet leadni az ENSZ élelmezési programjához kapcsolódó briefre adott munkákat.

Az elmúlt években meggyilkolt hét afroamerikai áldozat kapcsán erős társadalmi üzenetet fogalmazott meg az étteremlánc.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés