hirdetés
hirdetés
hirdetés

Fődíjat ért a CMA-n, hogy Pamkutyáék hazajutottak Afrikából

A Greenroom Budapest Banknak készített munkája mellett még 15 díj született a versenyen.

hirdetés

Csütörtök este az Anker’tben átadtuk a Kreatív kiadója által szervezett Content+Marketing Award (CMA) hatodik kiadásának díjait. 86 nevezésből összesen 37-et juttatott döntőbe a kétkörös – online és személyes – zsűrizés. A főzsűri a döntősökből élőben választotta ki a nyerteseket. Végül 15 díj és egy fődíj született a versenyen.

A fődíjat a Greenroom által Pamkutyáékkal közösen a Budapest Banknak készített Hazajutni Afrikából kampány nyerte. Ezen kívül arany díjjal jutalmazta még a zsűri az Akcióhősök - az első magyar shopping comedy kampányt, melyet a Wavemaker és az Umbrella közösen alkottak meg a Media Marktnak.

A CMA társversenyeként meghirdetett Influ díjazottjait itt találjátok.

A díjazottak teljes listája alább következik, a döntőbe került összes alkotás listjáját pedig itt találjátok.

A – FŐKATEGÓRIA (TÉMAKATEGÓRIA SZERINT)

AUTÓ, GÉPJÁRMŰ

Bronz:
Pályázat: Volvo & Tilla: Új utakon
Pályázó: Mindshare
Társpályázók: Till Attila és Perjéssy Gábor
Megbízó: Volvo Autó Hungária

EGYESÜLETEK, SZERVEZETEK

Bronz:
Pályázat: UNICEF #nemvagyegyedül kampány
Pályázó: POME
Megbízó: UNICEF és Generali

FMCG TERMÉKEK

Bronz:
Pályázat: Milka Oreo Dalszendvics
Pályázó: HPS Group
Megbízó: Mondelez Europe Services GmbH

Ezüst:
Pályázat: Az egyenlőtlen verseny / The Unfair Race
Pályázó: Publicis Groupe
Társpályázók: Mediator, Eurolex
Megbízó: Essity Hungary Kft.

IT/TELEKOMMUNIKÁCIÓ

Ezüst:
Pályázat: Senior Gamer Klub
Pályázó: Uniomedia Communications
Megbízó: Magyar Telekom

KISKERESKEDELEM

Bronz:
Pályázat: Nyitott Polcok
Pályázó: Wavemaker
Társpályázók: Umbrella, Sans Cliché
Megbízó: Írók Boltja

PÉNZÜGYI SZOLGÁLTATÁSOK

Bronz:
Pályázat: Az élet a komfortzónán túl kezdődik!
Pályázó: Republic Group
Megbízó: UNIQA Biztosító Zrt.

Arany:
Pályázat: Hazajutni Afrikából!
Pályázó: Greenroom
Megbízó: Budapest Bank

SZÓRAKOZTATÓ ELEKTRONIKAI ESZKÖZÖK

Arany:
Pályázat: Akcióhősök - az első magyar shopping comedy
Pályázó: Wavemaker
Társpályázó: Umbrella
Megbízó: Media Markt Saturn Holding Magyarország Kft.

B – FŐKATEGÓRIA (MÉDIATÍPUSOK SZERINT)

DIGITÁLIS MEGOLDÁSOK

Ezüst:
Pályázat: Rama Süti Challenge branded content sorozat
Pályázó: Café Communications
Társpályázó: Mindshare
Megbízó: Upfield Hungary Kft.

INTEGRÁLT MEGOLDÁSOK

Ezüst:
Pályázat: Senior Gamer Klub
Pályázó: Uniomedia Communications
Megbízó: Magyar Telekom

C – FŐKATEGÓRIA (FELHASZNÁLT ESZKÖZÖK SZERINT)

MOZGÓKÉPALAPÚ MEGOLDÁSOK ÉS KAMPÁNYOK

Bronz:
Pályázat: Milka Oreo Dalszendvics
Pályázó: HPS Group
Megbízó: Mondelez Europe Services GmbH

Ezüst:
Pályázat: Rama Süti Challenge branded content sorozat
Pályázó: Café Communications
Társpályázó: Mindshare
Megbízó: Upfield Hungary Kft.

Ezüst:
Pályázat: Az egyenlőtlen verseny / The Unfair Race
Pályázó: Publicis Groupe
Társpályázók: Mediator, Eurolex
Megbízó: Essity Hungary Kft.

SAJÁT FELÜLETEKEN FUTÓ, AZ ELÉRÉST ELSŐSORBAN NEM FIZETETT HIRDETÉSEKKEL MEGVALÓSÍTÓ TARTALOMMARKETING MEGOLDÁSOK ÉS KAMPÁNYOK

Bronz:
Pályázat: Nyitott Polcok
Pályázó: Wavemaker
Társpályázók: Umbrella, Sans Cliché
Megbízó: Írók Boltja

AZ ÉV CONTENT MARKETING MEGOLDÁSA

Fődíj:
Pályázat: Hazajutni Afrikából!
Pályázó: Greenroom
Megbízó: Budapest Bank

A Greenroom boldog díjátvevői
A Greenroom boldog díjátvevői

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A jövőben a Café felel a szálloda külső kommunikációjáért.

A Soft Opening célja, hogy a gyerekek mellett a szülőket is bevonja a sztoriba.

A nagy adag nosztalgiázás mellé új reklámfilm is készült.

A Sherpa 10 éves születésnapját ünneplő hirdetéseinek megtervezését a TBWA/Helsinkire bízta.

A főpolgármester ezt megválasztása utáni egyik első interjújában ígérte meg.

hirdetés

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés