hirdetés
hirdetés
hirdetés

Fődíjat ért a CMA-n, hogy Pamkutyáék hazajutottak Afrikából

A Greenroom Budapest Banknak készített munkája mellett még 15 díj született a versenyen.

hirdetés

Csütörtök este az Anker’tben átadtuk a Kreatív kiadója által szervezett Content+Marketing Award (CMA) hatodik kiadásának díjait. 86 nevezésből összesen 37-et juttatott döntőbe a kétkörös – online és személyes – zsűrizés. A főzsűri a döntősökből élőben választotta ki a nyerteseket. Végül 15 díj és egy fődíj született a versenyen.

A fődíjat a Greenroom által Pamkutyáékkal közösen a Budapest Banknak készített Hazajutni Afrikából kampány nyerte. Ezen kívül arany díjjal jutalmazta még a zsűri az Akcióhősök - az első magyar shopping comedy kampányt, melyet a Wavemaker és az Umbrella közösen alkottak meg a Media Marktnak.

A CMA társversenyeként meghirdetett Influ díjazottjait itt találjátok.

A díjazottak teljes listája alább következik, a döntőbe került összes alkotás listjáját pedig itt találjátok.

A – FŐKATEGÓRIA (TÉMAKATEGÓRIA SZERINT)

AUTÓ, GÉPJÁRMŰ

Bronz:
Pályázat: Volvo & Tilla: Új utakon
Pályázó: Mindshare
Társpályázók: Till Attila és Perjéssy Gábor
Megbízó: Volvo Autó Hungária

EGYESÜLETEK, SZERVEZETEK

Bronz:
Pályázat: UNICEF #nemvagyegyedül kampány
Pályázó: POME
Megbízó: UNICEF és Generali

FMCG TERMÉKEK

Bronz:
Pályázat: Milka Oreo Dalszendvics
Pályázó: HPS Group
Megbízó: Mondelez Europe Services GmbH

Ezüst:
Pályázat: Az egyenlőtlen verseny / The Unfair Race
Pályázó: Publicis Groupe
Társpályázók: Mediator, Eurolex
Megbízó: Essity Hungary Kft.

IT/TELEKOMMUNIKÁCIÓ

Ezüst:
Pályázat: Senior Gamer Klub
Pályázó: Uniomedia Communications
Megbízó: Magyar Telekom

KISKERESKEDELEM

Bronz:
Pályázat: Nyitott Polcok
Pályázó: Wavemaker
Társpályázók: Umbrella, Sans Cliché
Megbízó: Írók Boltja

PÉNZÜGYI SZOLGÁLTATÁSOK

Bronz:
Pályázat: Az élet a komfortzónán túl kezdődik!
Pályázó: Republic Group
Megbízó: UNIQA Biztosító Zrt.

Arany:
Pályázat: Hazajutni Afrikából!
Pályázó: Greenroom
Megbízó: Budapest Bank

SZÓRAKOZTATÓ ELEKTRONIKAI ESZKÖZÖK

Arany:
Pályázat: Akcióhősök - az első magyar shopping comedy
Pályázó: Wavemaker
Társpályázó: Umbrella
Megbízó: Media Markt Saturn Holding Magyarország Kft.

B – FŐKATEGÓRIA (MÉDIATÍPUSOK SZERINT)

DIGITÁLIS MEGOLDÁSOK

Ezüst:
Pályázat: Rama Süti Challenge branded content sorozat
Pályázó: Café Communications
Társpályázó: Mindshare
Megbízó: Upfield Hungary Kft.

INTEGRÁLT MEGOLDÁSOK

Ezüst:
Pályázat: Senior Gamer Klub
Pályázó: Uniomedia Communications
Megbízó: Magyar Telekom

C – FŐKATEGÓRIA (FELHASZNÁLT ESZKÖZÖK SZERINT)

MOZGÓKÉPALAPÚ MEGOLDÁSOK ÉS KAMPÁNYOK

Bronz:
Pályázat: Milka Oreo Dalszendvics
Pályázó: HPS Group
Megbízó: Mondelez Europe Services GmbH

Ezüst:
Pályázat: Rama Süti Challenge branded content sorozat
Pályázó: Café Communications
Társpályázó: Mindshare
Megbízó: Upfield Hungary Kft.

Ezüst:
Pályázat: Az egyenlőtlen verseny / The Unfair Race
Pályázó: Publicis Groupe
Társpályázók: Mediator, Eurolex
Megbízó: Essity Hungary Kft.

SAJÁT FELÜLETEKEN FUTÓ, AZ ELÉRÉST ELSŐSORBAN NEM FIZETETT HIRDETÉSEKKEL MEGVALÓSÍTÓ TARTALOMMARKETING MEGOLDÁSOK ÉS KAMPÁNYOK

Bronz:
Pályázat: Nyitott Polcok
Pályázó: Wavemaker
Társpályázók: Umbrella, Sans Cliché
Megbízó: Írók Boltja

AZ ÉV CONTENT MARKETING MEGOLDÁSA

Fődíj:
Pályázat: Hazajutni Afrikából!
Pályázó: Greenroom
Megbízó: Budapest Bank

A Greenroom boldog díjátvevői
A Greenroom boldog díjátvevői

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Új betűtípust kapott az operációs rendszer, aminek a következő verziója már nem édességről kapja a nevét.

Egy cipősdobozba sűrítette az ikonikus pillanatokat a márka új reklámfilmje.

Célzott ajánlók segítik a könnyebb tájékozódást a megújult oldalon.

Az önirónián és mémeken szocializálódott Instagram generációt célozza a meki új kampánya.

A cég végre megerősítette a pletykákat: tényleg lesz külön „hírek” szekció az appban, és azt valódi újságírók töltik majd meg.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés