hirdetés
hirdetés
hirdetés

Fődíjat ért a CMA-n, hogy Pamkutyáék hazajutottak Afrikából

A Greenroom Budapest Banknak készített munkája mellett még 15 díj született a versenyen.

hirdetés

Csütörtök este az Anker’tben átadtuk a Kreatív kiadója által szervezett Content+Marketing Award (CMA) hatodik kiadásának díjait. 86 nevezésből összesen 37-et juttatott döntőbe a kétkörös – online és személyes – zsűrizés. A főzsűri a döntősökből élőben választotta ki a nyerteseket. Végül 15 díj és egy fődíj született a versenyen.

A fődíjat a Greenroom által Pamkutyáékkal közösen a Budapest Banknak készített Hazajutni Afrikából kampány nyerte. Ezen kívül arany díjjal jutalmazta még a zsűri az Akcióhősök - az első magyar shopping comedy kampányt, melyet a Wavemaker és az Umbrella közösen alkottak meg a Media Marktnak.

A CMA társversenyeként meghirdetett Influ díjazottjait itt találjátok.

A díjazottak teljes listája alább következik, a döntőbe került összes alkotás listjáját pedig itt találjátok.

A – FŐKATEGÓRIA (TÉMAKATEGÓRIA SZERINT)

AUTÓ, GÉPJÁRMŰ

Bronz:
Pályázat: Volvo & Tilla: Új utakon
Pályázó: Mindshare
Társpályázók: Till Attila és Perjéssy Gábor
Megbízó: Volvo Autó Hungária

EGYESÜLETEK, SZERVEZETEK

Bronz:
Pályázat: UNICEF #nemvagyegyedül kampány
Pályázó: POME
Megbízó: UNICEF és Generali

FMCG TERMÉKEK

Bronz:
Pályázat: Milka Oreo Dalszendvics
Pályázó: HPS Group
Megbízó: Mondelez Europe Services GmbH

Ezüst:
Pályázat: Az egyenlőtlen verseny / The Unfair Race
Pályázó: Publicis Groupe
Társpályázók: Mediator, Eurolex
Megbízó: Essity Hungary Kft.

IT/TELEKOMMUNIKÁCIÓ

Ezüst:
Pályázat: Senior Gamer Klub
Pályázó: Uniomedia Communications
Megbízó: Magyar Telekom

KISKERESKEDELEM

Bronz:
Pályázat: Nyitott Polcok
Pályázó: Wavemaker
Társpályázók: Umbrella, Sans Cliché
Megbízó: Írók Boltja

PÉNZÜGYI SZOLGÁLTATÁSOK

Bronz:
Pályázat: Az élet a komfortzónán túl kezdődik!
Pályázó: Republic Group
Megbízó: UNIQA Biztosító Zrt.

Arany:
Pályázat: Hazajutni Afrikából!
Pályázó: Greenroom
Megbízó: Budapest Bank

SZÓRAKOZTATÓ ELEKTRONIKAI ESZKÖZÖK

Arany:
Pályázat: Akcióhősök - az első magyar shopping comedy
Pályázó: Wavemaker
Társpályázó: Umbrella
Megbízó: Media Markt Saturn Holding Magyarország Kft.

B – FŐKATEGÓRIA (MÉDIATÍPUSOK SZERINT)

DIGITÁLIS MEGOLDÁSOK

Ezüst:
Pályázat: Rama Süti Challenge branded content sorozat
Pályázó: Café Communications
Társpályázó: Mindshare
Megbízó: Upfield Hungary Kft.

INTEGRÁLT MEGOLDÁSOK

Ezüst:
Pályázat: Senior Gamer Klub
Pályázó: Uniomedia Communications
Megbízó: Magyar Telekom

C – FŐKATEGÓRIA (FELHASZNÁLT ESZKÖZÖK SZERINT)

MOZGÓKÉPALAPÚ MEGOLDÁSOK ÉS KAMPÁNYOK

Bronz:
Pályázat: Milka Oreo Dalszendvics
Pályázó: HPS Group
Megbízó: Mondelez Europe Services GmbH

Ezüst:
Pályázat: Rama Süti Challenge branded content sorozat
Pályázó: Café Communications
Társpályázó: Mindshare
Megbízó: Upfield Hungary Kft.

Ezüst:
Pályázat: Az egyenlőtlen verseny / The Unfair Race
Pályázó: Publicis Groupe
Társpályázók: Mediator, Eurolex
Megbízó: Essity Hungary Kft.

SAJÁT FELÜLETEKEN FUTÓ, AZ ELÉRÉST ELSŐSORBAN NEM FIZETETT HIRDETÉSEKKEL MEGVALÓSÍTÓ TARTALOMMARKETING MEGOLDÁSOK ÉS KAMPÁNYOK

Bronz:
Pályázat: Nyitott Polcok
Pályázó: Wavemaker
Társpályázók: Umbrella, Sans Cliché
Megbízó: Írók Boltja

AZ ÉV CONTENT MARKETING MEGOLDÁSA

Fődíj:
Pályázat: Hazajutni Afrikából!
Pályázó: Greenroom
Megbízó: Budapest Bank

A Greenroom boldog díjátvevői
A Greenroom boldog díjátvevői

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Mostantól a Red Lemonnal repül tovább a légitársaság.

Edukációs hónapot indít a magyar keresőmarketing szakmát összefogni kívánó DIMSZ Keresőmarketing tagozata, cikkekkel és ingyenes kutatási anyaggal.

Az Egyesült Államokban zajló tüntetésekről tudósítva eddig 140 riportert bántalmaztak eddig a rendőrök, illetve néhol a tüntetők is.

Az ötvenes éveket idéző grafikákkal ünneplik, hogy lassan vége a korlátozásoknak.

Sportfive néven folytatja a Groupama Arénát is üzemeltető cég.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés