Elindult az Epica idei kampánya
Július 16-tól lehet nevezni, a Wieden & Kennedy Amsterdam készítette a kampányt.
Július 16-én elindult az Epica reklámverseny nevezési időszaka, amelyhez idén is készült egy kampány. Ezúttal a Wieden & Kennedy Amsterdam készítette. Az 1987-es alapítású Epica különlegessége, hogy zsűrijében (szemben a világ reklámos megméretteseivel) kizárólag marketinggel, kommunikációval foglalkozó szakújságírók ülnek. Az Epica zsűrijébe hagyományosan a Kreatív is delegál újságírót minden évben.
Az idei zsűri még nem alakult ki, erről, és a verseny kategóráiról később még beszámolunk. Tavaly Spencer Baim, a Vice Media stratégiai vezetője volt a zsűrielnök, és ugyancsak tavaly két új kategóriával bővült a verseny, a zenés videóklip volt az egyik, és az online, illetve mobilszolgáltatások kategóriája a másik.
Tavaly öt magyar shortlistes volt a versenyen, és három ügynökség (White Rabbit, Isobar, Republic) négy díjat hozott végül el.
Lent láthatók az idei nevezési kampány elemei, ezen az oldalon pedig a nevezés részletei.


