hirdetés
hirdetés
hirdetés

Elindult az Epica idei kampánya

Július 16-tól lehet nevezni, a Wieden & Kennedy Amsterdam készítette a kampányt.

hirdetés

Július 16-én elindult az Epica reklámverseny nevezési időszaka, amelyhez idén is készült egy kampány. Ezúttal a Wieden & Kennedy Amsterdam készítette. Az 1987-es alapítású Epica különlegessége, hogy zsűrijében (szemben a világ reklámos megméretteseivel) kizárólag marketinggel, kommunikációval foglalkozó szakújságírók ülnek. Az Epica zsűrijébe hagyományosan a Kreatív is delegál újságírót minden évben.

Az idei zsűri még nem alakult ki, erről, és a verseny kategóráiról később még beszámolunk. Tavaly Spencer Baim, a Vice Media stratégiai vezetője volt a zsűrielnök, és ugyancsak tavaly két új kategóriával bővült a verseny, a zenés videóklip volt az egyik, és az online, illetve mobilszolgáltatások kategóriája a másik.

Tavaly öt magyar shortlistes volt a versenyen, és három ügynökség (White Rabbit, Isobar, Republic) négy díjat hozott végül el.

Lent láthatók az idei nevezési kampány elemei, ezen az oldalon pedig a nevezés részletei.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Megújulás címmel indult a kampány, a filmekben Liptai vicces helyzetekbe keveredik a Real-boltokban.

A Szabad Pécs szerint az őszi önkormányzati választások során hatalomátvételtől tart a jelenlegi fideszes vezetés.

A Mitte új ügyfelei közt megtalálható a régió egyik legnagyobb aukciósháza, felsőoktatási intézmény, illetve független ingatlantanácsadó cég is. 

A cél a kártyadigitalizációk és a tranzakciók ösztönzése mellett az OTP Bank innovatív arculatának építése volt.

2,3 milliárd forintos veszteséggel zárta 2018-at a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés