hirdetés
hirdetés
hirdetés

Elindult az Epica idei kampánya

Július 16-tól lehet nevezni, a Wieden & Kennedy Amsterdam készítette a kampányt.

hirdetés

Július 16-én elindult az Epica reklámverseny nevezési időszaka, amelyhez idén is készült egy kampány. Ezúttal a Wieden & Kennedy Amsterdam készítette. Az 1987-es alapítású Epica különlegessége, hogy zsűrijében (szemben a világ reklámos megméretteseivel) kizárólag marketinggel, kommunikációval foglalkozó szakújságírók ülnek. Az Epica zsűrijébe hagyományosan a Kreatív is delegál újságírót minden évben.

Az idei zsűri még nem alakult ki, erről, és a verseny kategóráiról később még beszámolunk. Tavaly Spencer Baim, a Vice Media stratégiai vezetője volt a zsűrielnök, és ugyancsak tavaly két új kategóriával bővült a verseny, a zenés videóklip volt az egyik, és az online, illetve mobilszolgáltatások kategóriája a másik.

Tavaly öt magyar shortlistes volt a versenyen, és három ügynökség (White Rabbit, Isobar, Republic) négy díjat hozott végül el.

Lent láthatók az idei nevezési kampány elemei, ezen az oldalon pedig a nevezés részletei.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

 A Televíziós Film Mecenatúra az NMHH önálló szervezeti egységeként működik majd. 

AZ RTL Klub után a TV2-n újrainduló műsort Gundel Takács Gábor vezeti majd.

A csapat által kiadott Balaton Élménykalauzt egy országos ingyenes, kuponokat is tartalmazó magazin követi decembertől.

A félórás művelet 2018 óta már nem kötelező, ezért kell felhívni a fontosságára a figyelmet.

Lengyel Tamás a munkatársak „kórusának” kíséretében tolja.

hirdetés

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án. SAVE THE DATE!

hirdetés
hirdetés