hirdetés
hirdetés
hirdetés

Elindult az Epica idei kampánya

Július 16-tól lehet nevezni, a Wieden & Kennedy Amsterdam készítette a kampányt.

hirdetés

Július 16-én elindult az Epica reklámverseny nevezési időszaka, amelyhez idén is készült egy kampány. Ezúttal a Wieden & Kennedy Amsterdam készítette. Az 1987-es alapítású Epica különlegessége, hogy zsűrijében (szemben a világ reklámos megméretteseivel) kizárólag marketinggel, kommunikációval foglalkozó szakújságírók ülnek. Az Epica zsűrijébe hagyományosan a Kreatív is delegál újságírót minden évben.

Az idei zsűri még nem alakult ki, erről, és a verseny kategóráiról később még beszámolunk. Tavaly Spencer Baim, a Vice Media stratégiai vezetője volt a zsűrielnök, és ugyancsak tavaly két új kategóriával bővült a verseny, a zenés videóklip volt az egyik, és az online, illetve mobilszolgáltatások kategóriája a másik.

Tavaly öt magyar shortlistes volt a versenyen, és három ügynökség (White Rabbit, Isobar, Republic) négy díjat hozott végül el.

Lent láthatók az idei nevezési kampány elemei, ezen az oldalon pedig a nevezés részletei.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Dinamikus kizárási listákat lehet vele létrehozni, amivel egyszerűsíthetik a kampányok menedzselését.

Michal Malysa tizenöt piacon vezényli majd a cégcsoport külső és belső kommunikációját.

A bútoráruház nem is költ más offline csatornán, a szpot a saját kreatívcsapat munkája.

534 különböző ruhadarab vonul fel a bevásárlóközpontból a látványos videókban.

A patika kampányokért jött, de még több lett belőle.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!

hirdetés
hirdetés