hirdetés
hirdetés
hirdetés

Elindult az Epica idei kampánya

Július 16-tól lehet nevezni, a Wieden & Kennedy Amsterdam készítette a kampányt.

hirdetés

Július 16-én elindult az Epica reklámverseny nevezési időszaka, amelyhez idén is készült egy kampány. Ezúttal a Wieden & Kennedy Amsterdam készítette. Az 1987-es alapítású Epica különlegessége, hogy zsűrijében (szemben a világ reklámos megméretteseivel) kizárólag marketinggel, kommunikációval foglalkozó szakújságírók ülnek. Az Epica zsűrijébe hagyományosan a Kreatív is delegál újságírót minden évben.

Az idei zsűri még nem alakult ki, erről, és a verseny kategóráiról később még beszámolunk. Tavaly Spencer Baim, a Vice Media stratégiai vezetője volt a zsűrielnök, és ugyancsak tavaly két új kategóriával bővült a verseny, a zenés videóklip volt az egyik, és az online, illetve mobilszolgáltatások kategóriája a másik.

Tavaly öt magyar shortlistes volt a versenyen, és három ügynökség (White Rabbit, Isobar, Republic) négy díjat hozott végül el.

Lent láthatók az idei nevezési kampány elemei, ezen az oldalon pedig a nevezés részletei.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Figyelésre, szolidaritásra és változásra hív a  #TheShowMustBePaused kezdeményezés a június 2-i Blackout Tuesday részeként.

Az országba hivatalosan nem léphet be külföldi a koronavírus miatt.

A szlovén kreatívipari rendezvényt 2021 őszére tolják. 

Milyen volt Orbán első, amerikai útja? Egy holland újságíró emlékezett vissza több útitársával együtt a közösen töltött napokra.

Omar Jimenez jogszerűen tudósított az összecsapások helyszínéről

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés