hirdetés
hirdetés
hirdetés

Két új kategória az idei Epicán

November 13-tól 16-ig, Berlinben rendezik meg a 31. Epica Awardsot. A zsűri elnöke idén a Vice Media stratégiai vezetője, Spencer Baim lesz.

hirdetés

Az Epica különlegessége, hogy zsűrijében - egyedül a világ reklámos megmérettesei között - kizárólag marketinggel, kommunikációval foglalkozó szakújságírók ülnek. A zsűrizést és díjátadót idén is egy konferencia kíséri, amely ezúttal a Kreatív szingularitás: Hogyan ösztönzi a kreativitást a technológia címet viseli. Itt előadók között köszöntik majd Richard Wilsont, a Stop Dundig Hate társalapítóját, Preethi Mariappant, a Razorfish vezető kreatívigazgatóját, Sascha Martinit, a R/GA Berlin ügyvezetőjét és Patrick Larát, a Publicis Conseil ügyvezetőjét is.

Spencer Baim

Múlt héten Cannes-ban két új kategóriát is bejelentett Mark Tungate, az Epica Awards tartalmi vezetője: a videoklip (music video) mellett az online és mobilszolgáltatásokat is értékelik majd ősszel (hogyan reklámoz például az Uber vagy AirBnb). A zsűri elnöke idén a Vice Media stratégiai vezetője, Spencer Baim lesz.


(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Ügynökségeket és cégeket hívtak ki: mutassák meg legviccesebb fuszeklijüket.

A portálok a 30-59 éves célcsoportban szeretnének erősíteni a Cad Media segítségével.

A cég áprilistól szünetelteti a reklámtevékenységét.

A Wieden + Kennedy Oregon államnak készített kampánya a számszerű tényekre épít.

A social distancing alatt is lehetünk szociálisak a márka szerint.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
hirdetés