hirdetés
hirdetés
hirdetés

Két új kategória az idei Epicán

November 13-tól 16-ig, Berlinben rendezik meg a 31. Epica Awardsot. A zsűri elnöke idén a Vice Media stratégiai vezetője, Spencer Baim lesz.

hirdetés

Az Epica különlegessége, hogy zsűrijében - egyedül a világ reklámos megmérettesei között - kizárólag marketinggel, kommunikációval foglalkozó szakújságírók ülnek. A zsűrizést és díjátadót idén is egy konferencia kíséri, amely ezúttal a Kreatív szingularitás: Hogyan ösztönzi a kreativitást a technológia címet viseli. Itt előadók között köszöntik majd Richard Wilsont, a Stop Dundig Hate társalapítóját, Preethi Mariappant, a Razorfish vezető kreatívigazgatóját, Sascha Martinit, a R/GA Berlin ügyvezetőjét és Patrick Larát, a Publicis Conseil ügyvezetőjét is.

Spencer Baim

Múlt héten Cannes-ban két új kategóriát is bejelentett Mark Tungate, az Epica Awards tartalmi vezetője: a videoklip (music video) mellett az online és mobilszolgáltatásokat is értékelik majd ősszel (hogyan reklámoz például az Uber vagy AirBnb). A zsűri elnöke idén a Vice Media stratégiai vezetője, Spencer Baim lesz.


(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

100 óriásplakát- és 200 citylight helyet sikerült kibérelnie az ellenzéki összefogás főpolgármester-jelöltjének. Puzsérék egy plakátot sem vesznek.

A Miskolcon felnőtt szakember korábban is szerkesztette a klub tévés magazinműsorát.

A Stabilo népszerű magyar tiniinfluencereket vet be az új, Z-generációt célzó kampányában.

A Magyar Telekom ismét kiosztotta a Fenntarthatósági Sajtódíjakat.

Arany János korábban a Google-nél, azelőtt az SAP-nál dolgozott.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés