hirdetés
hirdetés
hirdetés

„Ha nem írnak a kampányodról, akkor annak nem is volt értelme”

Spencer Baim indította el a Virtue ügynökséget a Vice Medián belül. Ő az Epica idei zsűrielnöke. Hisz az egyház és az állam különválasztásában a tartalomgyártáson belül. Elmagyarázzuk, hogy mit ért ez alatt.

hirdetés

Az Epica Awards versenyt 1987-ben indították, és abban különbözik a többi kommunikációs és reklámversenytől, hogy újságírók döntenek a díjak odaítéléséről. Idén két új kategóriát indít a verseny, a videóklipeket és online, illetve mobilszolgáltatásokat is értékelik idén.

A zsűri elnöke pedig a Vice Media stratégiai vezetője, Spencer Baim, akivel most az Epica egy rövid interjút közölt. A brit nemzetiségű, de 22 éves kora óta New Yorkban élő Baim a Mad Dogs & Englishmen és a Fallon ügynökségeknél kezdte a karrierjét, a Vice-szal való szorosabb együttműködése pedig úgy kezdődött, hogy elindította a médiacég saját ügynökségét Virtue néven, ami akkoriban nem számított bevett szokásnak.

A Virtue azóta is a Vice Media része, de külön is áll a Vice-tól: utóbbinak saját branded content csapata van, amely nemrég az Airbnb-vel dolgozott, a Virtue pedig egy autonóm "millenial content brand agency".

Az interjúban megkérdezik Baimet, hogy mit gondol a szerkesztőségi és a hirdetési tartalom közti határ elmosódásáról, és mindehhez az állam és a egyház autonómiájának hasonlatát használják, amire Baim azt válaszolja, hogy hisz az állam és az egyház különállásában, másrészt azonban ki kell fizetniük az újságíróikat annak érdekében, hogy azt az újságírói munkát végezhessék, ami a Vice brandjének erejét adja. Ez szerinte amúgy az, hogy sokat tudnak foglalkozni a témáikkal, és ezáltal "elmerülnek benne" (az "immersionism" kifejezést használja).

Azt is hozzáteszi, hogy bár a Vice-ról kialakult egy belemenős kép, mindezt azonban csak együttérzéssel és nyitottsággal lehet elérni. A kommunikációs díjakról, illetve arról, hogy az Epica díjait újságírók itélik oda, pedig azt mondja: abban hisz, hogy ha nem írnak a munkádról az újságok, akkor annak a munkának nincs is értelme.

Az idei Epica Awards Berlinben lesz novemberben.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Ügynökségeket és cégeket hívtak ki: mutassák meg legviccesebb fuszeklijüket.

A portálok a 30-59 éves célcsoportban szeretnének erősíteni a Cad Media segítségével.

A cég áprilistól szünetelteti a reklámtevékenységét.

A Wieden + Kennedy Oregon államnak készített kampánya a számszerű tényekre épít.

A social distancing alatt is lehetünk szociálisak a márka szerint.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
hirdetés