hirdetés
hirdetés
hirdetés

„Ha nem írnak a kampányodról, akkor annak nem is volt értelme”

Spencer Baim indította el a Virtue ügynökséget a Vice Medián belül. Ő az Epica idei zsűrielnöke. Hisz az egyház és az állam különválasztásában a tartalomgyártáson belül. Elmagyarázzuk, hogy mit ért ez alatt.

hirdetés

Az Epica Awards versenyt 1987-ben indították, és abban különbözik a többi kommunikációs és reklámversenytől, hogy újságírók döntenek a díjak odaítéléséről. Idén két új kategóriát indít a verseny, a videóklipeket és online, illetve mobilszolgáltatásokat is értékelik idén.

A zsűri elnöke pedig a Vice Media stratégiai vezetője, Spencer Baim, akivel most az Epica egy rövid interjút közölt. A brit nemzetiségű, de 22 éves kora óta New Yorkban élő Baim a Mad Dogs & Englishmen és a Fallon ügynökségeknél kezdte a karrierjét, a Vice-szal való szorosabb együttműködése pedig úgy kezdődött, hogy elindította a médiacég saját ügynökségét Virtue néven, ami akkoriban nem számított bevett szokásnak.

A Virtue azóta is a Vice Media része, de külön is áll a Vice-tól: utóbbinak saját branded content csapata van, amely nemrég az Airbnb-vel dolgozott, a Virtue pedig egy autonóm "millenial content brand agency".

Az interjúban megkérdezik Baimet, hogy mit gondol a szerkesztőségi és a hirdetési tartalom közti határ elmosódásáról, és mindehhez az állam és a egyház autonómiájának hasonlatát használják, amire Baim azt válaszolja, hogy hisz az állam és az egyház különállásában, másrészt azonban ki kell fizetniük az újságíróikat annak érdekében, hogy azt az újságírói munkát végezhessék, ami a Vice brandjének erejét adja. Ez szerinte amúgy az, hogy sokat tudnak foglalkozni a témáikkal, és ezáltal "elmerülnek benne" (az "immersionism" kifejezést használja).

Azt is hozzáteszi, hogy bár a Vice-ról kialakult egy belemenős kép, mindezt azonban csak együttérzéssel és nyitottsággal lehet elérni. A kommunikációs díjakról, illetve arról, hogy az Epica díjait újságírók itélik oda, pedig azt mondja: abban hisz, hogy ha nem írnak a munkádról az újságok, akkor annak a munkának nincs is értelme.

Az idei Epica Awards Berlinben lesz novemberben.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Fördős Zé és cimborái karácsonyig térnek vissza.

A magány kap központi szerepet a cég új, Redditre készített amerikai projektjében.

Egy pénzkötegalakú rodeóbikával igyekeznek vonzóbbá tenni a befektetési lehetőségeket a fiatal felnőttek számára.

Halpert Zsuzsa felel a jövőben a vállalat külső és belső kommunikációjáért Magyarországon és további öt országban a dél-kelet-európai régióban.

Hajú vana dududu rilivonna duda densz?

hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés