hirdetés

Az Uniomedia az év első Kreatívjának címlapján

És még: Reklámügynökségi Népszámlálás eredmények 8 oldalon, M+ Lista és PR Toplista pontok és a legjobb munkák; rengeteg tévés nézettség és magyar filmplakátok!

hirdetés

Az ötödszörre is PR Toplista győztes Uniomedia vezetői, Balatoni Zsófia és Római Róbert szerepelnek a pénteken megjelent évnyitó Kreatív címlapján. Odabent az alapítók mellett vezető munkatársakkal, ügyfelekkel és versenytársakkal beszélgetve meséljük el az ügynökség történetét.

Ez a PR Toplista eredményeit és a 10 legjobb tavalyi kampány bemutatását vezeti fel, utána az M+ Lista hasonlóan alapos feldolgozása következik, hosszan el lehet mélyedni az adatokban és munkákban.

Az egész számot az elmélyedés lehetősége határozza meg, hiszen nyolc oldalt kapott az ACG és a Mito kezdeményezte Ügynökségi Népszámlálás eredményeinek bemutatása és kommentálása. Túlórák, gyűlölt ügyfelek, gender gap és fizetések sok-sok táblában!

Akinek a numerikus központja még bírja, azt az őszi tévés nézettségek felé invitálnánk tovább. Megnéztük a csatornacsoportok vetélkedését főműsoridőben és egész nap, és hogy ezek merre mozdultak el egy évvel ezelőtthöz képest – jó gazdag lista, nem minden tévétársaságnál vennénk elő prémiumosztás előtt. És külön elemezzük az ezeket a számokat szállító saját gyártású műsorok teljesítményét – hát, azt sem fogja mindenki kifotózni Linkedinre.

A Filmalap meghívásából Magyarországon járt kanadai John Durie-val a magyar filmplakátokról beszélgettünk, és hogy szerinte miért lesz mindenkinek sokkal jobb, ha a rendezők ezekbe egyáltalán nem szólnak bele. A Highlights of Hungary-n a Kreatív és a KPMG különdíjait is besöprő olvasássegítő okoskesztyűt, a Gloveye-t az egyik alapító, Csathó Ábel segítségével mutatjuk be.

Az Adat és üzlet rovatban a robotizáció kliséivel számolunk le. Fiatal filmesünk Buda Flóra Anna animációsfilm-rendező, fiatal kreatívunk a geometrys Ámon Ágnes. A designerek között Xavier Bas katalán boroscímke-tervező szerepel (ő tervezte újra a szekszárdi Vida pincészet arculatát), spanyol munkáit mutatjuk meg, és azt, miben teljesen mások a francia vonalnál. Havi szép dolgaink Benze, a reklámversenyeken is jól szereplő, White Rabbit-féle Gastropolis-webszájt készítőjének alkotásai.

A beköszönőben Andy Vajnáról és arról szedtem össze a gondolataimat, milyen toplistán van jó helyen a magát a Comedy Centrallal és a Paramount Chanellel is butára nyerő Viacom (az év megbízói lettek az M+-on). Nádori Péter meg azt latolgatja, elbánhat-e – ahogy szeretne – az EU a fake news-zal.


Hogyan juthatsz Kreatívhoz? Hát az újságosoknál!

A magazin gyönyörű, vaskos, 1290 forint, és ezekben a Relay és Inmedio üzletekben biztosan megtalálod:

Budapest: Allée, MOM, Mammut, Hegyvidék Központ, Aréna, Savoya Park, Campona, budaörsi Tesco, óbudai és soroksári Auchan, Váci utca, Városház utca, repülőtér T2

Batthyány tér HÉV, Deák tér, Kálvin tér, Ferenciek tere, Árpád híd, Örs vezér tere, Déli pályaudvar, Klinikák, Népliget, Nyugati pályaudvar, Lehel tér, Blaha Lujza tér, Ferenc körút megállók

Debrecen (Malompark, Tesco, Árkád, vasút), Győr (Árkád és Győr Plaza), Kecskemét (Március 15. utca), Komárom (Igmándi utca), Miskolc (Tesco, Auchan), Nagykanizsa (pláza), Nyíregyháza (Korzó), Orosháza (vásárcsarnok), Pécs (Árkád), Sopron (Széchenyi tér, Tesco), Szeged (Árkád), Székesfehérvár (Alba Plaza, Auchan), Szolnok (Volán üzletház), Szombathely (vásárcsarnok, vasútállomás), Tatabánya (Vértes Center), Veszprém (Kossuth utca, buszpályaudvar), Zalaegerszeg (Tesco, buszpályaudvar)

Ha inkább online rendelnéd meg a példányodat vagy szétnéznél az előfizetési csomagok között, akkor erre tovább!

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!