hirdetés

Az Uniomedia és a pr-elit mind stabilabb a pontversenyben

Még jobban be van betonozva az élboly, sőt az egész PR Toplistán mintha még kevesebb lenne a változás az elmúlt évekhez képest. Apró mozgások azért vannak. 

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A rendezvényügynökség célja, hogy ezzel bekerüljenek az európai vérkeringésbe.

A Telekom akciója a felelőtlenül megvásárolt háziállatok helyett inkább élő streamben hozta el a háztartásokba a húsvéti nyuszikat.

A közmédia korábbi vezetői bruttó 2 millióért dolgoztak, Papp Dániel már 2,4 millió forintot keres az MTVA-nál.

Kétszáznál is több pályázat érkezett az idei Hipnózisra. Díjátadó május 16-án.

A film feleleveníti a Tiananmen téri vérengzést, emiatt cenzúrázták Kínában. A márka ezután lényegében elhatárolódott saját reklámjától.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!