Virtuális örökbefogadást szervez a Mars
Virtuális örökbefogadási pályázatot indít a Pedigree Örökbefogadási Program Facebook-oldalán a kutyaeledel márka forgalmazója, a Mars Magyarország. A beteg vagy öreg kutyák minimum egy hónapig tartó támogatására kommentben lehet jelentkezni.

A Mars Magyarország három éve indította a menhelyi kutyák megsegítését célul kitűző Pedigree Örökbefogadási Programot, amelynek kommunikációs kampányát a Hill & Knowlton menedzseli. A program részeként az ügynökség ötletére a Mars most virtuális örökbefogadási programot hirdetett, amelyben a program Facebook-oldalának tagjai vehetnek részt. A virtuális örökbefogadási kampány keretében azokat a – a 2011-es program partnermenhelyein élő – kutyákat lehet minimum egy hónapig havi ötezer forinttal támogatni, amelyeket eddig senki nem fogadott örökbe, mert idősebbek, vagy betegesek. A klub üzenőfalán rendszeresen meghirdetett kutyusok támogatására kommentben jelentkezhetnek a klubtagok.

A pályázat végén a virtuális örökbefogadók közül öten részt vehetnek a kampány novemberi záró sajtótájékoztatóján, amelynek díszvendége a Pedigree Örökbefogadási Program nagykövete, Hegyi Barbara színművésznő.

A program kommunikációs kampányával a Hill & Knowlton tavaly döntőbe jutott a Kreatív Arany LolliPOP versenyének pr-kategóriájában, a PRizma Kreatív Pr Díjon pedig megnyerte a digitális pr-kampány kategória díját. Nemzetközi szinten a program egyetlen magyarországi kampányként a European Excellence Awards-on aratott sikert, ahol döntőbe került.