2015. június 23. 11:37
Újabb magyar munkák shortlisten Cannesban
Több magyar munka került shortlist-re a Cannes Lions-on. A Design és Moblie kategóriákban remekeltünk.

A kedd reggeli sajtótájékoztatón derült ki, hogy mely munkák jutottak rövidlistára a Cannes Lions fesztivál Glass, Design, Cyber, Radio és a Product Design kategóriáiban. Ez azért is lényeges, mert ezekben indultak magyar munkák is, a Cyberbe például 9, a Design-ba 10 hazai nevezés érkezett. Szintén nyilvánosságra hozták a Mobile kategória rövidlistáját is.

A Cyber, Glass, Radio, Product Design kategóriában nincs magyar alkotás a shortlisten. A Design-ban viszont a Young & Rubicam (Y&R) Legonak készített Újászülető szobrok kampány rövidlistára került.

A Mobile kategóriában az AR Works Novartisnak készített munkája shortlistre került, és a Possible Iamyank Dj-nek készített kampánya is két rövidlistás helyet gyűjtött a Mobile kategórián belül.  

A Y&R tegnap nyert egy hatalmasat, a Házhoz megy a mozi kampány bronz oroszlánt ért. Ilyen jelentős elismerést rég kapott hazai ügynökség. 

Tegnap derült ki az is, hogy a Saatchi & Saatchi is begyűjtött eddig 2 shortlistes helyezést. Erről bővebben itt >>>