Kutatási eredmények alapján állított össze a hagyományos kommunikációs megközelítéssel szakító módszertani kézikönyvet Aczél Petra és Veszelszki Ágnes, a Médiatudományi Intézet szakkönyvsorozatában – írja közleményében a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH).
A Kommunikáció üzletben és tudományban cím szakkönyv a Budapesti Corvinus Egyetem Kommunikáció és Szociológia Intézetének és az NMHH Médiatudományi Intézetének szakmai együttműködésében készült. „Az üzleti kommunikáció és a tudománykommunikáció eredményességét, sikerességének feltételeit, elméleti alapvetéseit a szerzők a könyv két nagy fejezetének elején foglalják össze tudományos igénnyel. A kiadvány túlnyomó részét a sokszínű feladatok alkotják” – írják.
A könyvről itt lehet részletesen olvasni.
Aczél Petra – Veszelszki Ágnes: Kommunikáció üzletben és tudományban. Wolters Kluwer, Budapest, 2021.