2011. szeptember 14. 19:01
Új kategóriával jön a hazai pr-verseny
Október 7-ig lehet nevezni Magyarország egyetlen pr-versenyére, a Prizma Kreatív Pr Díjra. A Kreatív kiadója által idén immáron harmadik alkalommal meghirdetett pr-verseny új kategóriával és új zsűritagokkal várja a nevezéseket.

Liptay Gabriellával, a Magyar Telekom volt marketingkommunikációs igazgatójával és Morva Gáborral, a Magyar Public Relations Szövetség alelnökével immár nyolcfősre duzzadt szakmai zsűri várja idén Magyarország egyetlen pr-versenyére, a Prizma Kreatív Pr Díjra érkező nevezéseket. 

A 2009-ben, a Cannes Lions és a portorozsi Golden Drum pr-kategóriájával egyidőben debütáló verseny azóta is egyre fejlődik és finomodik, továbbá alkalmazkodik a kommunikációs trendek változásaihoz, így a kezdetekhez képest egészen megújult kategóriákban lehet pályázni. Az idei verseny újdonsága a közösségimédiaoldal vagy -csoport kategória, amely lehetővé teszi, hogy például egy, a kommunikációs szakemberek által hosszú távon gondozott és aktív Facebook-oldal külön mezőnyben induljon, mint egy mondjuk egy Facebook-alkalmazás. 

A versenyre ezen kívül további húsz kategóriában lehet nevezni, egy projekt vagy annak elemei ráadásul több kategóriába is nevezhetők. Akárcsak korábban, a szervezők éppúgy várják a pályamunkákat pr-ügynökségektől, mint megbízói oldalról, legyenek azok vállalatok, közintézmények vagy nonprofit szervezetek.

A nevezés határideje 2011. október 7., a pályázati kiírás és a nevezési lap itt tölthető le.

A  döntőbe jutott és díjazott pr-projektek, kiadványok és médiamegoldások gazdái a tavalyihoz hasonlóan idén is egy pr-eseknek rendezett buli keretében, a november 17-ei díjátadó gálán, a Pr Nap után vehetik át díjaikat és okleveleiket. 

A Prizma első évében, 2009-ben az LWp Kommunikáció szerezte meg a Magyarország legjobb pr-ügynökségének járó  fődíjat, az év pr-megoldása díjat pedig a Flow Pr – akkori nevén Privy Council – vihette haza. Tavaly az év pr-ügynöksége a Noguchi Porter Novelli lett, az év pr-megoldása pedig a Neonoirnak járt a Drogerie Markt közösségi médiás válságkommunikációjáért.

A Prizma Kreatív Pr Díj 2011 zsűrije:

Leitner György zsűrielnök, a GlaxoSmithKline vezérigazgatója
Galambos Márton, az Origo felelős szerkesztője és gazdasági rovatvezetője
Lausek Esther, a Kreatív szaklap pr-rovatának vezetője
Liptay Gabriella, a Magyar Telekom volt marketingkommunikációs igazgatója
Morva Gábor, a Balance Pr ügyvezető igazgatója, a Magyar Public Relations Szövetség alelnöke
Nagy Bálint, az International Business School marketingtanszék-vezetője és a Magyar  Reklámszövetség elnökségi tagja
Perlaky-Papp József, a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola docense és pr-szakirányvezetője, a Magyar Public Relations Szövetség elnökségi tagja
Weinwurm Bence, a Prokomm tanácsadó ügynökség ügyvezetője