-fi- 2021. május 27. 15:27
Új értékesítési igazgató az Elle-nél
Kovács Anita korábban 7 évig foglalkozott az Elle értékesítésével. Most önálló céget alapítva, saját csapattal dolgozik újra a márkaportfólión.

A Marquard Media volt kereskedelmi igazgatója lett az Elle márkaportfólió értékesítésének szakmai vezetője. Kovács Anita korábban 7 éven át értékesítette az Elle-t, közel harminc éve dolgozik a szakmában, csapata több mint egymilliárd forintos éves árbevétellel dolgozott az elmúlt 10 évben. Az általa alapított Moooregroup kereskedelmi divíziója foglalkozik az Elle értékesítésével, a cég központi célja az üzletfejlesztési stratégiák kidolgozása. 

Kovács Anita

Mint arról a Kreatív is beszámolt, az Elle licencjoga korábban a Central Mediacsoportnál volt, de a kiadó tavaly úgy döntött, hogy nem hosszabbítja meg a licencet. A jogokat áprilisban megvásárolta Milkovics Pál, a Brit Media tulajdonosa (a 168 óra és a Pesti hírlap kiadója) a francia Lagardère Group jogtulajdonostól.

„Az Elle most már nem csak egy nyomtatott magazin. Olyan minőségben lesz jelen a digitális térben, ahogyan eddig még soha. Az Elle.hu a francia Elle.fr mintájára készült, ezért teljesen új lehetőségeket nyit meg a hirdetők számára. A print, az online és a social media együttesen biztosítanak lehetőséget egy egyedi elérési modell kidolgozására, azoknak a minőségi olvasóknak köszönhetően, akik rajonganak ezért a márkáért” - monda el Kovács Anita. 

A márkaportfólió kereskedelmi vezetője szerint az Elle legfőbb értéke a nemzetköziségben rejlik. Az online platform egy olyan tájékoztató, szórakoztató és inspiráló felületként lesz jelen, ami kiemelten foglalkozik a nőket érintő társadalmi témákkal, és ha kell, véleményt is formál. A nyomtatott magazin pedig az eddigi értékeit felerősítve a megszokottnál is bátrabb a közéleti témákban, miközben mindkét felület táplálkozik az Elle hatalmas nemzetközi szellemi műhelyéből. 

“Kovács Anita a lehető legjobb partner az Elle értékesítésében, nála pontosabban senki nem ismeri ezt a márkát a szakmában. Mindkettőnk közös célja, hogy az Elle magazin hónapról hónapra meglepje az olvasóit és a hirdetőit, valamint olyan újításokat hozzon, amikre eddig nem volt példa” - mondta el Milkovics Pál, az Elle márkaportfólió tulajdonosa.