hero
Bicsérdi-Fülöp Ádám 2022. január 10. 13:35
Top 10-be jött fel a Nosalty, egyik összevetésben a 24 visszaelőzte az Indexet
A havi összlátogatószámot nézve 24, Blikk, Origo volt a sorrend a weboldalak között decemberben.

A DKT-Gemius a magyar oldalak decemberi látogatottsági adatait vizsgálta meg közelebbről, amelyből kiderül, hogy az ünnepi időszak természetesen a gasztro temiatikájú oldalaknak kedvezett.

A DKT a havi látogatottságot vizsgálta, ez alapján az 5 legismertebb hazai gasztroszájt mind feljebb kúzott a top 100-as listán. A Nosalty a 8. helyre jött fel, a Mindmegette pedig a 12. helyen végzett a decemberi összesítésben. A Street Kitchen a 41., a Sóbors a 42., a receptneked.hu az 59. pozíciót foglalja el a havi látogatottság alapján.

A teljes piaci összevetésben a napi átlagos egyedi látogatószám (real user) alapján kialakított weboldal listán látszik változás az élmezőnyben: a Blikk.hu továbbra is az élen van, a második helyre azonban a 24.hu jött fel, az Indexet megelőzve. Egy hónappal korábbhoz képest a femina.hh, a ripost.hu és a portfolio.hu is javított helyezésén. 

Az aplikációk forgalmi adatait is felhasználó Brand listán a napi átlag-látogatottságot mérő listán az első négy helyen nincs változás, az Időkép azonban andrpidos alkalmazásának köszönhetően feljött az 5. helyre.

A havi összesített egyedi látogatószám alapján összeállított listán a 24.hu őrzi első helyét,  a korábbi második Index azonban visszacsúszott az 5. helyre.

A brandek havi látogatószám alapján összeállított toplistájának első 10 helyezettje tökéletes leképezi az egyes brandekhez tartozó (fő) weblapok sorrendjét.