-fi- 2021. szeptember 24. 10:51
Több mint 100 előadó lesz a 20 éves Brand Festivalon
Nemzetközi előadókkal jön az idén 20 éves Brand Festival október 28-29-én a Budapest Music Centerben.

Több mint 100 előadó között számos nemzetközi szakember boncolgatja a viselkedéstudomány ernyőkoncepció mentén a márkaélmény-fokozás és a fogyasztói bevonás kérdéseit, jelenségeit. Itt lesz többek között a The Walt Disney, a Havas CX Helia, a több mint 100 nemzetközi reklámdíjjal büszkélkedő FCB/Six & Performance Art adat- és technológia-vezérelt reklámügynökség, vásárláspszichológus, és viselkedés-közgazdaságtan szakértő is. 

„A „fogyasztói döntések” mögötti valódi motivációk megértése a korábbiaktól gyökeresen más kommunikációs kompetenciákat, stratégiai tervezést igényel. Ennek a megértésében segít a viselkedési-közgazdaságtan, amely mára egyre nagyobb teret kap az üzleti döntéshozatal és a reklámkészítés gyakorlatában.” – mondta Barna Tamás a Brand Festival elnöke.  

Idén megosztja gondolatait többek között Ian Mckenzie, az FCB/SIX & Performance Art adat- és technológia-vezérelt reklámügynökség kreatívvezetője, aki legnevesebb reklámversenyeken több mint 100 nemzetközi díjat - köztük 21 Cannes Lions - zsebelt be,  reklámcége 2020-ban az Adweek reklámszaklap szerint az „Év Ügynöksége”, 2021-ben pedig a Cannes Lions „Év Ügynökségi Hálózata” díjat nyerte. 

A BrandFestival-on jelen lesz és a fogyasztói magatartás legújabb trendjeiről, a divat és vásárlás pszichológiai hátteréről tart majd előadást Michael Solomon, világhírű marketingprofesszor. Legutóbbi könyve: „New Chameleons: How to Connect with Consumers Who Defy Categorization”megállapítása szerint a márkák szegmentációs ketrecekbe kényszerítik az embereket, ami csak elidegeníti a modern fogyasztót.

További előadók a linkre kattintva.