hero
Balkányi Nóra 2021. augusztus 10. 15:13
Tényleg megérkezett a legjobb kóla ever?
A Cola új cukormentes termékét dinós-bábos reklámokkal vezeti be.

Az új ízesítéssel és designnal megjelent Coca-Cola Zero Sugar múlt hónapban került a piacra, de az eddig legfinomabbként eladott cukormentes kokakóla körüli hype még nem csengett le: a Best Coke Ever kampány még csak hétfőn indult az Egyesült Államokban és Kanadában. 

Az Európában és Latin-Amerikában korábban elstartolt termék az év maradék részében mindenhol meg fog jelenni a világon. A cukor- és kalóriamentességre figyelmet felhívó új designon a londoni Kenyon Weston stúdió dolgozott. Az észak-amerikai kampány a Mercado McCann munkája, a megközelítés pedig elég laza lett. 

Az egyik szpotban egy dinó és egy aszteroida vitatkozik azon, hogy az új Zero valóban a legjobb kóla-e valaha, egy másikban báb és bábmester tanakodik ugyanezen a témán. Egy harmadik rövid reklám klasszikusabb, itt simán a pohárba ömlő kólát látjuk az új ízt hangsúlyozó feliratok mellett.

A kampány kiemelten a közösségi és influencerek által vitt felületekre figyel, de a reklámok megjelennek óriásplakátokon, tévében, buszmegállókban és streaming felületeken is.

via AdAge