2016. szeptember 13. 17:01
Teljesen megújul a Kreatív vezetése
Október elejétől Pál Zsombor lesz a Kreatív főszerkesztője. Román Balázs, korábbi főszerkesztő a PPH ügynökségének, a Starskinak a kreatív tartalmi vezetője lesz.

Október 10-től Pál Zsombor, a Forbes újságírója veszi át a Kreatív főszerkesztői feladatait. Román Balázs jelenlegi főszerkesztő a Kreatív kiadójánál, a Professional Publishing Hungarynél marad, a cég ügynökségi szolgáltatását összefogó Starski kreatív tartalmi vezetője lesz.

A változással egy időben Szerényi Szabolcs, a Kreatív online-ért felelős szerkesztője főszerkesztő-helyettesi pozícióba kerül.

Pál Zsombor

Pál Zsombor nem először dolgozik a Kreatívnál, 2008 és 2010 között a magazin és az online szerkesztője volt, majd a Vodafone marketingese lett. Három évet töltött a telekommunikációs cégnél, ahol előbb specialistaként ATL-kampányokat menedzselt, majd brand voice szakértőként a márka szövegvilágáért felelt, 2013-ban pedig az induló Forbes munkatársaként tért vissza a médiába. Alapítója volt az azóta hibernált Antagon újságíróblognak.

 

Román Balázs először 2000-ben írt a Kreatívnak külsősként, 2001-ben állandó szerző lett. Alkalmazottként 2003-ban csatlakozott a Kreatívhoz marketing rovatszerkesztőként, majd a reklám-, média-, melléklet-, fókusztéma rovatok szerkesztése után előbb vezető szerkesztő, 2008-ban a Kreatív online-ért felelős főszerkesztője, majd 2013 januártól az összes Kreatív kiadvány főszerkesztője lett. A Kreatívnál töltött 15 év alatt a Kreatívban megjelent cikkek és kritikák mellett számos konferencia, workshop és tréning programját állította össze és 2011-ben részt vett a Starski létrehozásában is.

A Starski, az elmúlt öt évben több multinacionális és hazai vállalatnak is dolgozott. A jövőben az új erőforrások mellett szolgáltatásait is bővíti, ami - megtartva a tartalom alapú megközelítést - taktikai sales és marketingkampányok tervezésétől a komplex stratégiai tanácsadásig terjed.

 

Szerényi Szabolcs

Szerényi Szabolcs a Corvinuson végzett marketing és marketingkommunikáció szakirányon. Szerkesztette a Közgazdász című egyetemi lapot, dolgozott piackutató cégnél, majd a Napi Gazdaság munkatársa lett. A Kreatív csapatához 2008 végén csatlakozott gyakornokként, 2010-től a kiadó főállású munkatársa, előbb újságíró majd szerkesztő lett. Az újságírás mellett irodalommal foglalkozik, rendszeresen jelennek meg novellái és versei irodalmi folyóiratokban.

 

Szintén személyi változás a Kreatívnál, hogy Siposs Zoltán, a Kreatív magazin felelős szerkesztője szeptember közepén távozik a laptól. Ezzel egy időben csatlakozik a Kreatívhoz Puskár Krisztián, aki áprilisig a VS.hu-nál dolgozott, előtte az Origo munkatársa volt.

 

Szia Zsombor!

 

Pál Zsombor a magyar Forbes magazin alapító csapatának tagja volt. Ha nincs velünk, nem lett volna az a szlogenünk, hogy „Vigyázat, kapitalizmus!”, vagy nem kapta volna az életmód rovat a „A jó élet” nevet. Ő ült be egy napra kamionozni, amikor a Wáberer-címlap készült, és ő írta a Forbes portréját Katinkáról és Shane-ről. Neki volt olyan mázlija, hogy Jamie-vel Londonban találkozhasson, és aztán ő írt belőle szuper cikket. Zsombor szerkesztette tavaly a Kód, illetve a Forbes Gazda különszámokatt és a Világ milliárdosai magyar megjelenését.
Alig várjuk a novemberi Kreatívot!


A Forbes szerkesztősége