Kreatív 2021. április 15. 15:53
Százmilliókat hirdet el tévében a Bonami
A bútoráruház nem is költ más offline csatornán, a szpot a saját kreatívcsapat munkája.

Magyarország mellett Szlovákiában és Csehországban is tévékampányt indított a cseh hátterű Bonami bútoráruház a márka ismertségének támogatására. A 20 és 25 másodperces spotok tévé mellett YouTube-on futnak, több mint 380 millió forintból.

„Idei kampányunkban csak a televízióra koncentráltunk, teljesen elhagytuk az offline csatornákat" – mondja Veronika Kyslerová, a Bonami magyarországi márkavezetője. A webkereskedés kampányanyaga három kreatívból áll, amelyek otthonunk legfontosabb helyiségeire, a nappalira, az étkezőre és a hálószobára összpontosítanak. A kampány fő üzenete a termék-választék sokszínűségének bemutatása.

A reklámfilm célja bemutatni az egyedülállóan változatos termékkínálatot, és egyúttal arra ösztönözni a lakberendezést kedvelőket, hogy merjenek nagyot álmodni, és elérhető áron megtalálni, a számukra tökéletes bútorokat.

A Bonami saját kreatív csapata által készített kampány áprilistól június végéig lesz látható Magyarországon.