Míg korábban alig volt olyan reklámblokk, amiben ne szerepelt volna Franz Beckenbauer, addig a labdarúgó-világbajnokság idején minden márka Thomas Müllerből szeretne profitálni - írja a Horizont német reklámos portál.
A Volkswagen, a Rewe, a Lufthansa, a Gillette, a Müller és sok másik cég is reklámozott már a Bayern sztárjával, most pedig a miniszalámit értékesítő Unilever-márka, a Bifi szerezte meg magának a német focicsillagot.
A berlini Thjnk ügynökség által készített szpotban a focista öccsével, Simonnal a Jackass stílusában teszteli, mit bír ki az 1972-ben kitalált miniszalámi. A május elején adásba kerülő reklám célcsoportja a fiatal férfiak, akikben növekedési potenciált lát a vállalat.
A hírt a Médianéző nemzetközi tematikus hírfigyelő szolgáltatásának köszönhetjük!