2014. április 30. 13:20
Szalámiteszt a Jackass stílusában
A Bifi szalámimárka így szólítja meg a német fiatalokat.

Míg korábban alig volt olyan reklámblokk, amiben ne szerepelt volna Franz Beckenbauer, addig a labdarúgó-világbajnokság idején minden márka Thomas Müllerből szeretne profitálni - írja a Horizont német reklámos portál.

A Volkswagen, a Rewe, a Lufthansa, a Gillette, a Müller és sok másik cég is reklámozott már a Bayern sztárjával, most pedig a miniszalámit értékesítő Unilever-márka, a Bifi szerezte meg magának a német focicsillagot.

A berlini Thjnk ügynökség által készített szpotban a focista öccsével, Simonnal a Jackass stílusában teszteli, mit bír ki az 1972-ben kitalált miniszalámi. A május elején adásba kerülő reklám célcsoportja a fiatal férfiak, akikben növekedési potenciált lát a vállalat.

A hírt a Médianéző nemzetközi tematikus hírfigyelő szolgáltatásának köszönhetjük!