hero
2011. szeptember 28. 19:18
Spermával az Adschool fődíjáért
A Budapest Adschool júliusban meghirdetett ösztöndíjára 92 pályázó jelentkezett. A feladat egy AXE-reklámplakát elkészítése volt. A fődíjat, az ingyenes képzést Czinke László nyerte.

A Budapest Adschool nyílt napján tartotta az iskola a díjkiosztóját annak az ösztöndíjpályázatnak, amelyet júliusban hirdetett meg azért, hogy egy kiemelkedően tehetséges diáknak lehetőséget adjon arra, hogy ingyen fejlessze tovább a képességeit. A jelentkezőknek egy általános kreatív és egy reklámtervezési feladatot kellett elvégezniük. A szövegíró szakra pályázóknak szereplők gondolatait kellett összeírni egy Hősök terén zajló nyári jelenethez, az art director szakra jelentkezőknek pedig olyan vizuális alkotást kellett készíteniük, amely a legjobban kifejezi az apró öröm és a hiány fogalmakat. A reklámtervezési feladat mindkét szakon egy reklámplakát készítése volt az AXE dezodornak.

Az idei beküldők között kezdők, újrakezdők, már a szakmában dolgozók és teljesen amatőrök is pályáztak. A zsűri az alapötletet, az érthetőséget és az egyszerűséget díjazta. A pályázatra beküldött 92 pályázó közül a Budapest Adschool 2011 Tehetségkutató Program fődíját és ezzel a tandíjmentességet Czinke László nyerte el. A közönségdíj nyertese Czifra Anett lett. A további legjobb négy pályázó Bernáth Lilla, Bircsár Dóra, Tóth Anikó Dóra és V. Nagy Attila volt.

A zsűri tagjai Geszti Péter, Füleki Bettina, a Corvinus Egyetem oktatója és a Budapest Adschool iskolavezetője, Mannhardt András, a DraftFCB kreatívigazgatója, Gergely Zoltán, a Budapest Adschool szakmai vezetője és Kapala Györgyi, a Budapest Adschool art director szakának vezetője voltak.

A győztes Czinke László munkái:

czinkeaxe.JPG

czinkeöröm.JPG

A közönségdíjas Czifra Anett munkái:

czifraaxe.JPG

aprooromczifra.JPG