hero
Reklámokkal újítana a Kindle Fire
Az e-könyvolvasó Kindle-ökhöz hasonló hirdetéseket tervez bevezetni az Amazon. Eddig mindenki visszautasította őket, félnek a felhasználók nemtetszésétől.

Az Amazon az e-könyvolvasó Kindle verziókhoz hasonlóan a nyitóképernyő reklámfelületeit kezdte el értékesíteni a Kindle Fire-re is - írja az AdAge. A népszerű tablet nyitóképernyőjére nem egyszerű felkerülni. A cég azt mondta a hirdetésszervezőknek, hogy egy olyan reklámblokkhoz, amiben benne van ez a hirdetési mód is, minimum hatszázezer dollárt kell elkölteni náluk.

A kampányok két hónapig futnak majd, de fel lesznek higítva az Amazon Special Offers ajánlataival is. Egymillió dollárért viszont még több felületet kapnak a hirdetők a Fire-ön, az Amazon pedig besegít a pr-be is.

Az Amazon nem kommentálta a cikket, így azt sem tudni, hogy a mostani Kindle Fire-re, vagy egy jövőbeli modellre kerülnek majd fel a hirdetések. A Reuters szerint a Fire következő generációját már júliusban elkezdheti árulni az Amazon.

Az AdAge szerint eddig minden megkeresett ügynökség visszautasította az együttműködést. Több problémájuk is van a megoldással: egyelőre nem lehet tudni, mennyi készüléken fognak megjelenni a hirdetések, hiszen az Amazon nem döntött, hogy a régi Fire-ökön is megjelennek-e.

Szintén aggódnak a hirdetésszervezők, hogy a felhasználók rosszul fognak reagálni, ha a korábbi készülékeken is megjelennek a hirdetések. Ha ugyanis valaki megvette a teljes, kétszáz dolláros Kindle-t, nem örül, ha a reklámok mellé járó diszkont-ár helyett a teljes árat fizette ki, mégis reklámokkal dúsított verziót kap.