2021. augusztus 31. 09:11
Partneri megállapodást kötött a Marquard és a BeTone
A BeTone Network végzi a produkciók dinamikus hirdetéseinek értékesítését, a szponzorációs tevékenységet azonban a Marquard felügyeli 3 podcast esetében.

Stratégiai megállapodást kötött a Marquard Média Magyarország (MM) és a BeTone Network a médiacég podcast produkcióinak sales tevékenységéről. A jövőben a BeTone Network végzi a produkciók dinamikus hirdetéseinek értékesítését, a szponzorációs tevékenységet a MM maga felügyeli.

A megállapodás három podcastra vonatkozik:

  • AMesélj, Anyukám!  nemrégiben lépte át a 100 ezres összhallgatottsági küszöböt. Zubor Rozi, az evamagazin.hu főszerkesztőjének produkciója évek óta stabil közönséget tudhat magáénak és az új évadban teljes megújuláson esik át. 
  • Zubor Rozi és Budai Lotti nevéhez kötődik az idén tavasszal útjára indított, majd rögtön az első adással a heti top10-ben bemutatkozó Micsoda nők voltak! című podcast, amely a történelem híres nőalakjait mutatja be. 
  • A Runner’s World Büntetőkör című podcastjában Simonyi Balázs beszélget a futásról a leghitelesebb szakértőkkel.

A megállapodás lehetővé teszi, hogy a BeTone Network kampányokhoz, csomagokhoz kapcsolva értékesítse a tartalmak dinamikus hirdetési felületeit.

„Az elsők között vetettük meg a lábunkat a podcastok piacán és folyamatosan fejlesztjük ezt a tartalmi ágat. A BeTone Network specifikus tapasztalata és technikai megoldásai révén ezek az egyedi és elkötelezett fogyasztói kört kiszolgáló podcastok a jövőben üzleti szempontból még versenyképesebbek lesznek. A szponzorációs tevékenység eddig is igazi sikertörténet, így ezt továbbra is házon belül tartjuk” – mondta el Pastyik Renáta, a Marquard Média Magyarország kereskedelmi igazgatója.

„Örülök, hogy elsőként a Marquard Média Magyarországot köszönthetjük a kiadói partnereink között. A BeTone Network podcast sales house februári elindításakor egymillió havi meghallgatást tűztünk ki célként. A most csatlakozott három műsorral egy nagy lépést tettünk a célhoz vezető úton. Az együttműködésnek köszönhetően ma már több mint 20 műsor tartozik a portfóliónkba, amellyel egy széles és értékes hallgatói réteget érhetünk el és építhetjük a magyar podcast médiapiacot”- kommentálta a hírt Hampuk Richárd a BeTone Network alapítója.