hero
2013. december 18. 16:26
Óvszerreklám ment a gyerekfilm után
Az Advertising Standards Authority (ASA) brit önszabályozó reklámtestület megrovásban részesítette a Sky Channelt, mert a Jégkorszak 4 gyerekeknek szóló animációs filmje után közvetlenül sugározták a Durex szpotját, amelynek a szlogenje "Great Sex" volt - írja a Guardian.

A szpotban párok láthatók, akik úgy tűnnek, mintha szexuális aktus közben lennének, a teljes szlogen pedig úgy szól, hogy "amikor a csodás szex megmozgat, semmi más nem számít. Szeresd a szexet!". 

Az ASA szerint a reklámot rossz időpontban sugározták, mert a Jégkorszak 4 nézői között szép számmal találhatók 16 év alatti fiatalok is, és bár a reklámban nem mutattak konkrétan meztelen embereket vagy szexuális tevékenységet, több jelenet is erre utaló képsorokat mutatott, a női hangalámondás pedig még erősítette is ezt a benyomást a szervezet értékelése szerint.

Bár a szpot a brit reklámszabályozással összhangban este 9 után jelent meg, az ASA szerint önmagában az a tény, hogy a Jégkorszak 4-et rengeteg 10 éven aluli kisgyerek nézte meg, alkalmatlanná tette a szpotot a film utáni azonnali sugárzásra. A szervezet felelősségteljesebb tevékenységre szólította fel a Sky-t.