hero
gy.zs. 2022. május 13. 08:57
Online divatáruház választotta a Twincomot
A Modivo teljes körű PR és kommunikációs feladatokkal bízta meg az ügynökséget.

Több mint tíz meghívott pályázó közül a Twincom kommunikációs ügynökség nyerte a lengyel székhelyű Modivo multibrand online áruház tenderét. A megbízás értelmében a Twincom PR ügynökség feladata a márka magyarországi ismertségének növelése. Modivo klasszikus PR feladatokat, termékmanagementet, bemutatóterem megvalósítását, médiaesemények szervezését, influencer marketing koordinációt és kampány alapú hirdetéskezelést bíz az ügynökségre - olvasható a Twincom közleményében.

„A Modivo egyik alappillére a fashion-tech szemlélet. Ez a két terület talán túl távolinak tűnik egymástól, de nem nekünk. Mi nem csak igazi rajongói vagyunk ezeknek a területeknek, hanem a lifestyle területén és a technológiai iparágban szerzett szakértelmünk révén zökkenőmentes belépést és eredményes jelenlétet tudunk biztosítunk a Modivo számára a magyar piacon”– kommentálta az együttműködést Ruskó Rita, a Twincom ügyvezető partnere.

A kommunikációs ügynökséget Ruskó Rita és Ruskó Márta ikertestvérek alapították 2017-ben, és mára olyan ügyfelekkel működnek együtt, mint a beauty-tech márka Foreo, és a norvég Xplora gyerek okosóra gyártó.